پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تکاپو برای تدارک بسته‌های معیشتی در روز اربعین

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران،همدلی و مهربانی امروز زیباترین موضوعاتی است که جلوه و شور خاصی به عزاداری‌های محرم امسال بخشیده است.

درحالی در شرایط کرونایی ممکن بود نیازمندان باتوجه به مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه هستند خسته و ناامید شوند اما باحضور نیروهای جهادی و مردمی، هیات‌های عزاداری و همچنین موکب‌ها پشت‌شان گرم شد و امید تازه‌ای گرفتند که شنیدن تلاش و تکاپوشان در این روزهای کرونایی که خودشان هم شاید درگیر مشکلات باشند خالی از لطف نیست که در این زمینه محمود نامدار مدیر اجرایی موکب علمداران حسینی شهرستان جویبار در این‌باره در گفت‌وگو با فارس می‌گوید: در شهرستان جویبار با مجموعه خیریه 250 خانواده تحت پوشش خدمات موکب هستند که در این زمینه خدماتی ازجمله سبد کالا، غذای گرم و لوازم‌التحریر در اختیارشان قرار می‌گیرد.

 

خانواده‌های تحت پوشش موکب زیرپوشش نهادهای حمایتی ازجمله بهزیستی و کمیته امداد نیستند و از خدمات ما برخوردار هستند.

مدیر اجرایی موکب علمداران حسینی شهرستان جویبار با اشاره به توزیع 100 سبد کالای معیشتی در ماه مبارک رمضان، اضافه می‌کند: از عید قربان تا غدیر ۵۰۰ پرس و در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز 600 پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

همچنین طی این ایام باتوجه به ضرورت نیاز خونی بیماری این موکب بانی اهدای خوب و پویش مردمی اهدای خون را در دستور کار خود داشته است.

 

نامدار ادامه می‌دهد به مناسبت اربعین حسینی نیز غبارروبی مزار شهدا ، شب خاطره در  جوار شهدای گمنام، پخت غذای گرم به میزان ۱۰۰۰ پرس برای نیازمندان هستیم.

همچنین باتوجه به در پیش بودن اربعین حسینی درحال تدارک برای سبد کالا برای نیازمندان هستیم تا در این روز در اختیار این افراد قرار گیرد.

 /۸۶۰۳۴/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.