پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توسعه گردشگری و آبزی پروری در آببندان های مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان شامگاه پنجشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی شمار آب بندان های استان را ۸۰۰ فقره بیان کرد و گفت: مازندران بیشترین تعداد آب بندان را دارد و تلاش کردیم از ظرفیت آب بندان برای پرورش ماهی و گردشگری بهره گیری کنیم.

وی با اشاره به صدور ۴۴ مجوز بی نام برای ایجاد اسکله‌های تفریحی در استان یادآور شد: باید برای این طرح‌ها، طرح جامع تهیه کنیم زیرا سبب می‌شود سرمایه گذار درگیر دریافت مجوزها نباشد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی ها باید براساس اسناد بالادستی صورت گیرد، تصریح کرد: در استان ۳۰ اولویت اقتصادی ابلاغ شده است و علاوه براین برای راهبردهای عملیاتی، برنامه‌های اجرایی نیز مدون شده است.

حسین زادگان نبود زیرساخت‌های صادراتی را از مشکلات توسعه استان برشمرد و گفت: به یکباره دو میلیون تن محصولات کشاورزی وارد بازار استان می‌شود که به دلیل نبود زیرساخت‌ها از جمله سردخانه و بسته بندی، صادرات محصولات دچار مشکل می‌شود.

استاندار مازندران با تاکید براینکه برای ورود به جهش تولید باید زیرساخت‌های صادراتی و اقدامات ساختاری در استان ایجاد شود، گفت: در حوزه گردشگری، صنعت و کشاورزی راهبردهای استان تهیه و تدوین شده است.

کد خبر 4964407
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.