پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در آمل

0

سرهنگ جابر عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گروه‌های جهادی سپاه با همکاری خیران در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه وبه مناسبت عیدفطر بیش ازپنج هزار بسته معیشتی را میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا ونیز نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.

وی افزود: این چهارمین مرحله از رزمایش توزیع بسته‌های معیشتی سپاه ناحیه شهرستان آمل با همکاری خیران وبسیجیان حوزه‌های مقاومت این شهرستان است که شنبه شب درسطح حوزه‌ها، پایگاه‌های محلات شهری وروستایی توزیع شد.

وی، اقلام توزیع شده دراین مرحله را شامل گوشت، مرغ، برنج، حبوبات، ماکارونی، قند، شکر، رب گوجه، روغن به ارزش هر بسته ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزارتومان اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل همچنین با بیان اینکه در قالب رزمایش مواسات همدلی وکمک مومنانه برای تأمین نیازهای غذایی مستمندان و آسیب دیده ناشی از کرونا، درسه مرحله بسته‌های معیشتی از سوی این فرماندهی در سطح شهرستان توزیع شده، گفت: در هر مرحله حدود ۵ هزار بسته معیشتی و درمجموع بیش از ۱۵ هزاربسته تاکنون توسط سپاه ناحیه شهرستان وباهمکاری خیران وحوزه های مقاومت بسیج با حفظ کرامت انسانی درسطح شهرستان توزیع شد.

سرهنگ عسگری اضافه کرد، بسته‌های توزیع شده معیشتی درقالب رزمایش مواسات همدلی وکمک مومنانه درمرحله نخست پیش از شروع ماه مبارک رمضان، مرحله دوم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم هم همزمان با شب‌های پرفضیلت قدر درسطح شهرستان توزیع شد.

وی، با بیان اینکه فرهنگ کشور ما فرهنگی برتر نسبت به بسیاری از کشورها است و انعکاس این نوع همراهی ومیل به کمک افراد توانمند به نیازمندان درکارهای خیر از یکدیگر سبقت می‌گیرند، ادامه داد: بسیاری از کشورهای دنیا که خود را صاحب دموکراسی و حقوق بشر می‌دانند در روزهای کرونایی به یکدیگر رحم نکردند و به فروشگاه‌ها و محموله‌های ماسک و مواد بهداشتی و مراقبتی کشورهای دیگر حمله ور شده بودند، درحالی که در کشورمان، بسیجیان وگروه های مردمی به دنبال مردم برای توزیع بسته‌های معیشتی به آنها بودند.

کد خبر 4933265
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.