پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تملک اراضی فرودگاه دشت‌ناز ساری بعد از 2 سال چشم انتظاری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

سعدالله وطن‌خواه درباره اخرین وضعیت پروازهای فرودگاه‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: پروازهای فرودگاه‌های ساری، نوشهر و رامسر درحال انجام است که باتوجه به روزهای پایانی تابستان پرواز فوق‌العاده برای مشهد درخواست شده است.

وی افزود: در طول هفته در فرودگاه دشت‌ناز ساری ۵۶ تا ۶۰ پرواز، در فرودگاه رامسر بین‌ ۲۲ تا ۲۸ پرواز و در فرودگاه نوشهر بین ۱۶ تا ۲۰ پرواز را داریم.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به تداوم ضدعفونی فضای فرودگاهی و سایر اماکن، تصریح کرد: باتوجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین بحث فاصله‌گذاری اجتماعی اعتمادسازی برای مسافران پروازها ایجاد شده است.

وطن‌خواه اضافه کرد: باتوجه به انجام تست‌های تب‌سنجی  موردی از بیمار کرونایی در فرودگاه‌های استان نداشتیم و  تست تب‌سنجی نیز همچنان درحال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد:  تملک بخش عمده از اراضی مورد نیاز برای طرح توسعه فرودگاه در حال انجام است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه در یک ماه اخیر ۷۰ درصد اراضی مورد نیاز را تملک کردیم که دو سال پیگیر بودیم، خاطرنشان کرد:  در صورت ادامه این روند و با محصور کردن جاده فرودگاه و انسداد جاده روستایی منتهی به فرودگاه، عملیات نصب دستگاه کمک ناوبری انجام خواهد شد که نصب آن در شرایط بد آب و هوایی و کاهش دید کمک کرده و ابطال و تاخیر پروازها را به حداقل می‌رساند.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.