پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تلاش برای رونق گردشگری در گلوگاه/کارگروهی از نخبگان در شهرستان شکل بگیرد

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گلوگاه، سیدمحمود حسینی‌پور در بین نمازگزاران نماز جمعه گلوگاه اظهار کرد: امروز برای بررسی مشکلات شهرستان گلوگاه در بین مردم سه‌ر و روستای گلوگاه هستیم تا با احصا مشکلات برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنیم.

وی افزود: بیشترین تلاش در این مدت از سوی فرماندار  و امام جمعه گلوگاه انجام شد تا این سفر اجرایی و مشکلات برطرف شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه مشکلات فراوان در گلوگاه احصا شده  است، خاطر نشان کرد: گلوگاه با نقشی که در انقلاب داشت و شهدایی که تقدیم انقلاب کرد و با این مردمان با غیرت از اقوام‌مختلف، همراه و همدل و هماهنگ عمل و حرکت می کنند.

حسینی‌پور گفت: این شهرستان بال  شرقی مازندران است و رامسر بال غربی است و توسعه یافته و باید گلوگاه به رامسر برسد و این با مردم سختکوش امکان‌پذیر است.

وی افزود: مردم گلوگاه در دفاع مقدس، دکل‌بندی و در دفاع از ارزش‌های انقلاب موفق عمل کردند و این شهرستان‌ مستعد توسعه است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا توجه مدیریت استان‌معطوف به منطقه شود.

استاندار مازندران گفت: گلوگاه مسیر گردشگری است اما نتوانست مسیر را تبدیل به مقصد کند و باید در این بخش تلاش شود.

حسینی‌پور افزود: در ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان هم می‌توان کارهای خوب انجام داد.

وی گفت: سیاست اجرایی مدیران استان‌مازندران بر این است که گلوگاه باید بال همسو با غرب استان است و باید اتفاق بیفتد‌ و از نخبگان می‌خواهم که دست به کار شده و با دوری از اختلافات کارگروهی از نخبگان در شهرستان شکل گرفته و برای توسعه همه جانبه گلوگاه گام برداریم.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم‌میراحمدی نیز در خطبه‌های نماز جمعه گلوگاه اظهار کرد: مدیران با تمام توان برای ارزش‌های انقلاب و اسلام تلاش دارند و باید عملکردها بیان شود.

وی با بیان اینکه دولت اصلاح ساختار اقتصادی تاریخی را شروع کرد، خاطر نشان کرد: مشکلات داریم اما باید مقاومت کنیم تا از این مشکلات عبور کنیم.

امام‌جمعه گلوگاه یادآور شد: باید پای انرژی هسته‌ای بایستیم چون دشمن انرژی هسته‌ای را برای ما نمی‌خواهد.

امیراحمدی گفت: ما برای به دست آوردن اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنیم و در این راه با تمام توان تلاش کنیم.

 /۸۶۰۰۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.