پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تقدیر و تشکر بخشدار از مسئولان راه و شهرسازی برای خط کشی جاده

آقای امینی از مسئولان راه و شهرسازی استان و شهرستان و همینطور از آقای حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران و آقای محمدزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری بابت مساعدت و اهتمام در خط کشی این محور تقدیر و تشکر کرد.

0

 

آقای اسماعیل امینی، بخشدار چهاردانگه در گفتگو با پایگاه خبری چهاردانگه ساری از اجرای خط کشی جاده در محور ساری کیاسر توسط مسئولان راه و شهرسازی مازندران خبر داد.

 

بخشدار چهاردانگه در این رابطه به خبرنگار ما گفت: به همت مسئولان راه و شهرسازی استان و شهرستان اجرای خط کشی خط وسط جاده در محور کیاسر تا انتهای حوزه ی استحفاظی استان مازندران پایان پذیرفت. وی در ادامه گفت: عملیات خط کشی این محور در دو طرف جاده هم از عبور تاکام تا عبور روستای کرسام انجام شده است.

 

آقای امینی ابراز امیدواری کرد که خط کشی این محور در دو طرف جاده از عبور کرسام تا انتهای حوزه استحفاظی استان مازندران ادامه پیدا کرده تا امنیت این جاده تا حدودی از طریق خط کشی تامین گردد.

 

بخشدار چهاردانگه از مسئولان راه و شهرسازی استان و شهرستان و همچنین از آقای حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران و آقای محمدزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری بابت مساعدت و اهتمام در خط کشی این محور تقدیر و تشکر کرد و از آنها درخواست کرد عملیات خط کشی جاده های روستایی بخش چهاردانگه هم تا قبل از شروع فصل سرما صورت بگیرد پذیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.