پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تقدیر رهبر معظم انقلاب از جلسه تفسیر قرآن آیت الله سید احمد میرعمادی

رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی از جلسات تفسیر قرآن آیت الله میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد تقدیر کردند.

0

 

به گزارش پاگاه خبری چهاردانگه، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی اعلام کرد که رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی از جلسات تفسیر قرآن آیت الله میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد تقدیر کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم ­آباد در هشتمین جلسه تفسیر قرآن ماه مبارک رمضان به پیام مقام معظم رهبری به این جلسه تفسیر اشاره کرد و اظهار داشت: در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ مصادف با هشتم رمضان ۱۴۳۷ ه.ق در جلسه افطاری که در محضر رهبر فرزانه انقلاب داشتیم، گزارشی از برگزاری نه ساله تفسیر قرآن بویژه برگزاری تفسیر در شب­ های ماه مبارک رمضان با حضور جوانان و افراد تحصیل کرده ارائه دادیم و از محضر ایشان درخواست پیام برای این جلسه معنوی نمودیم که ایشان ضمن ابراز رضایت و تأکید بر تقویت جلسات تفسیر با حضور جوانان فرمودند:

 

« کار خوبی است، هر چه با جوانان در زمینه قرآن کار شود کم است، من تشکر می­کنم و سلام مرا برسانید و این برنامه را با قوت ادامه بدهید. »

 

گفتنی است جلسه تفسیر سوره رعد قرآن کریم توسط حضرت آیت ا… میرعمادی در ایام ماه مبارک رمضان هر شب در مسجد بعثت خرم آباد برگزار می­ گردد. این برنامه که همراه با حفظ سوره رعد و برگزاری مسابقه از محتوای مطالب تفسیری می­ باشد مورد استقبال عموم مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان قرار گرفته است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.