پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعهدات سپاه کربلا در ساخت مسکن سیل‌زدگان عملی شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سردار محمد حسین بابایی در مراسم افتتاح خانه های محرومان شهرستان نکا در روستاهای گلورد بزرگ، للرد و لاکتراش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه‌های مختلف جهادی ساخت خانه محرومان در نقاط مختلف استان مازندران را برعهده دارند و ساخت این مسکن‌ها با قوت در حال انجام است.

 

وی افزود: در برخی از موارد شرایط آب و هوایی و کوهستانی بودن مناطق موجب شد تا با کندی کار مواجه باشیم که در فصل بهار و تابستان این کارها با شدت بیشتری اجرایی می‌شود.

بابایی با اعلام اینکه هزینه و اعتبار این واحدهای مسکونی از کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه و خیران تأمین می‌شود، خاطر نشان کرد: خدمات‌رسانی به محرومان از وظایف مهمی است که برعهده داریم و با تمام قوت در این بخش وارد می‌شویم.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران یادآور شد: سپاه کربلای مازندران هم تامین نیروی انسانی و مدیریت ساخت این واحدهای مسکونی را بر عهده داشته است و در بخش تعمیرات،نوسازی و ساخت خانه محرومان وارد عمل شده است.

بابایی با اشاره به نوسازی ۴۹۳ باب از منازل محرومان در مازندران از سال گذشته تاکنون؛ خاطر نشان کرد: تاکنون نوسازی ۳۵۰ باب خانه به اتمام رسیده است.

وی همچنین با اشاره به پروژه‌های محرومیت‌‍زدایی و عمرانی گفت: به صورت پراکنده پروژه های شهرستانی در قالب محرومیت‌زدایی، کارهای زیربنایی و عمرانی، ایجاد پروژه‌های زودبازده در دستور کار است که ۲ هزار طرح در دست اجراست.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا هم در سخنانی گفت: همه باید برای رفع محرومیت ها مردم پای کار بیایند چرا که با مشارکت مردمی، مشکلات سریع‌تر رفع می‌شود.

مجیدرضا شعبانی گفت: برای ساخت مسکن محرومان در نکا همه پای کار آمدند تا با کمک و همکاری هم برای رفع مشکلات تلاش شود.

 / ۸۶۰۰۲/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.