پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعداد مجتمع های خدمات رفاهی در مازندران افزایش می یابد

0

صادق حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی با ایجاد تمرکز خدمات مورد نیاز دریک مکان، نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای وافزایش ایمنی تردد در شبکه راه‌های کشور را عهده دار است.

وی ادامه داد: این مجتمع‌ها با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اخذ موافقت اصولی از سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای احداث و نگهداری می‌گردند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۴۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سطح استان در حال بهره برداری و ارائه خدمات به مسافرین و رانندگان در محورهای مربوطه بوده که این تعداد بر اساس پیش بینی به ۴۲ عدد در سال آتی خواهد رسید.

وی افزود: همچنین تعداد ۱۷ موافقت اصولی صادره در حال احداث بوده که این تعداد پس از اتمام عملیات اجرایی در سال‌های آینده به بهره برداری نهایی می رسند.

رئیس اداره اموربازرگانی وسرمایه گذاری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان عنوان کرد: تعداد ۵۴ موافقت اصولی صادره در حال استعلام و بررسی در کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان بوده که در صورت موافقت آن کارگروه به مرحله اجرایی برای احداث می رسند.

لازم به ذکر است به منظور رفاه مسافران و کاربران جاده‌ای، کارشناسان این اداره کل در قالب اکیپ‌های مختلف به طور مستمر از مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی، نمازخانه‌ها، جایگاه‌های سوخت و رستوران‌های بین‌راهی بازدید نموده و بر عملکرد آنان نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن تاکید بر رفع نواقص موجود در صورت تکرار برخورد قانونی اعمال می‌شود.

کد خبر 5021538
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.