پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشکیل سندیکای باربری کامیونداران/نياز11 روستا به تیر برق فشارضعیف

اسماعيل امینی از تشکیل سندیکا باربری کامیون داران چهاردانگه خبرداد و تاکید کرد : بیش از 170 نفر در این بخش فعالیت می کنند.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از مهر، بخشدار چهاردانگه در نخستین جلسه شورای اداری کیاسر در سال جدید که در اداره برق شهرکیاسر برگزار شد، با تاکید بر تلاش شهردار کیاسر برای توسعه شهر، گفت : با پیگیری های شهردار کیاسر اعتبارات خاصی به این شهر  تخصیص پیدا کرد.

 

وی در ادامه به اشتغال 156 نفردر کارخانه سیمان اشاره کرد و گفت : براساس توافقات صورت گرفته 74.8 درصد از جوانان چهاردانگه در این کارخانه مشغول بکار هستند که درصورت اجرای تمهیدات لازم ، کارخانه کاشی سازی نیز در کنار آن احداث می شود.

 

امینی با اشاره به تشکیل سندیکا باربری کامیون داران چهاردانگه ، افزود : بیش از 170 نفر در این بخش فعالیت می کنند.

 

حجت الاسلام یوسف علی تیموری ، امام جمعه بخش چهاردانگه نیز در ادامه حضرت علی (ع) را مظهر ایمان و تقوا دانست و افزود : اگرصفحه های قرآن را ورق بزنیم، متوجه جایگاه  حضرت علی (ع) در نزد خداوند می شویم که متاسفانه ما مسلمانان به آن اندازه که باید، از وجود مولای متقیان بهره نگرفتیم.

 

وی با تاکید بر اینکه لازمه مدیریت بر کاردیگران ،داشتن تسلط کافی برخود است ، گفت: وحدت و یکپارچگی لازم برای توسعه بخش چهادانگه بوجود آمده است.
 
میرزاجانی ، رئیس اداره برق بخش چهاردانگه نیز برق را محور اصلی در اقتصاد جامعه برشمرد وگفت: حدود 11 روستا ، بخش چهاردانگه نیاز به تیر برق فشارضعیف دارند.

وی با بیان اینکه معابر در چهار مرحله لامپ زنی صورت گرفته است، افزود : حدود 40 چراغ لاک پشتی نیز برای چهاردانگه در نظر گرفته شده است.

 

سعیدی ، رئیس کمیته امداد خمینی بخش چهاردانگه با اشاره به اینکه مسئولین بخش را به عنوان همکاران افتخاری می دانم، گفت: در کیاسر 66 خانوار تحت پوشش داریم که برای 20 خانوار مسکن تامین شده است.

 

وی تعداد افراد تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری را 61 خانوار دانست و افزود: 95 یتیم نیز تحت حمایت 650 نفر حامی قرار گرفته اند که سرانه هر نفر 136 هزار تومان است که به آنها پرداخت می شود.

 

سعیدی با بیان اینکه 3 هزارو 200 صندوق صدقات درمنطقه وجوددارد ، ادامه داد : میانگین درآمد ماهانه سه میلیون تومان است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.