پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشدید اعمال محدودیت های جدید کرونایی در مازندران

0

سید عباس موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از موضوعات مهمی که برای ما همواره موجب نگرانی بود هجوم مسافران در تعطیلات از نقاط مختلف کشور به استان مازندران است گفت: با اعمال محدودیت تردد و رفت و آمد در نظر گرفته شده توسط ستاد ملی کرونا، با توجه به اینکه همواره شاهد بودیم مسیرهای منتهی به تهران از مبادی پرتردد مسافران به استان بود این محدودیت عملاً کاهش شدید ورود مسافران را در پی خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اقدامات دیگری که در گذشته نیز در استان اجرایی شد اشاره کرد و اظهار داشت: لغو طرح‌های سواحل و تعطیلی تفرجگاه‌های استان از تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونا استان است.

موسوی با بیان اینکه علاوه بر محدودیت‌های کرونایی پیشین که شامل تعطیلی تالارهای پذیرایی، تجمعات، استفاده اجباری از ماسک در مراکز اداری، مدارس، واحدهای صنفی بوده، تعدادی محدودیت‌های جدید نیز به آن افزوده شد و شاهد تعطیلی تمامی واحدهای گردشگری و تفریحی شامل پارک‌ها و مراکز تفریحی تا پایان هفته آینده در سطح استان خواهیم بود.

وی با درخواست از مردم استان مبنی بر اجتناب از برگزاری هرگونه تجمعات و مواردی از این قبیل خواستار به حداقل رساندن سفرهای درون شهری و بازدیدهای خانوادگی شد و افزود: مردم باید بدانند که با حضورشان در تجمعات خانوادگی و فامیلی می‌توانند میزان انتشار و ابتلاء به بیماری را گسترش دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این که با تلاش‌های صورت گرفته وضعیت بیماری کرونا در سطح استان در طی هفته‌های گذشته با ثبات بود اما در روزهای اخیر روند افزایشی پیدا کرده است، افزود: تنها راه کنترل این وضعیت، افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده بیشتر از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط همه آحاد جامعه است.

کد خبر 5049464
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.