پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترور سردار سلیمانی نشانگر درماندگی آمریکا است

0

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : خون سلیمانی ها انقلاب اسلامی  را مستحکم تر و قوی تر خواهد کرد و شعارها و آرمان‌های جهانی انقلاب اسلامی نه تنها با شهادت فرزندان پاکی چون سردار سلیمانی تمام نمی‌شود ، بلکه خون شهدا آرمان ها و اهداف انقلاب را مستحکم ‌تر می سازد.

وی ادامه داد : دشمنان باید بدانند که با ترور و شهادت فرزندان این ملت نمی توانند ضربه ای به این انقلاب بزنند زیرا تمام رفتارهای جنایتکارانه آنان تاکنون انقلاب اسلامی را قوی‌تر کرده است .

امام جمعه ساری تاکید کرد : دشمنان و دولت های جنایتکار بدانند که برای آرمان ها و شعارهای انقلاب خون ها و جان فشانی ها شده است و لازم است همه ملت و مسئولان قدر این جان فشانی ها را بدانند و در مسیر آرمان‌های انقلاب و شهدا حرکت کنند.

ذوالفقار رهبری 

محمدی لائینی از شهید سرافراز سردار سلیمانی با عنوان ” قلب تپنده امنیت انقلاب ” یاد کرد و گفت : سردار سلیمانی ، ذوالفقاری در دست مقام معظم رهبری بود که نفس ذکیه و ستون انقلاب اسلامی محسوب می شدند.

وی افزود : ایشان چهل سال پر افتخار در خدمت دفاع مقدس در جای جای ایران و جهان و دو دهه فرماندهی نیروهای سپاه قدس را در کارنامه داشتند که از بزرگ ترین افتخارات تاریخ ایران و انقلاب است.

امام جمعه ساری شخصیت سردار شهید سلیمانی را ” والا و جهانی ” توصیف کرد و گفت: این شهید بزرگوار کسی بود که دنیا برای ایشان حساب باز کرده بود و دل های انسان های بزرگ و حتی غیر مسلمان را به خود کشانده بود و سردار سلیمانی را به شخصیتی بارز در جهان تبدیل کرد.

محمدی لائینی افزود : سردار سلیمانی در دل ملت ها جای داشت و همه مردم از این حادثه ناراحت شدند و این حادثه نشان داد که کسانی که شعار حقوق بشر و رعایت حقوق کشورها را سر می دهند خودشان بزرگ ترین ناقصان حقوق انسانیت و ملت ها هستند.

وی ادامه داد : این اتفاق یک اقدام تروریستی دولتی و بین اللمللی بود چرا که کشتن انسان با شیوه های این چنینی فقط کار جنایت کاران و تروریست‌های دولتی است که هیچ ارزشی برای انسانیت و حاکمیت ملت ها قائل نیستند.

نماینده ولی فقیه در مازندارن تاکید کرد: دشمنان بدانند سردار سلیمانی نیروهای بسیاری همچون خود را پرورش داده است که نخواهند گذاشت خون شهدا پایمال شود و پرچم اسلام و انقلاب را در دست می گیرند.

محمدی لائینی افزود : فرزندانی چون سلیمانی در میان ملت ایران بسیار هستند که حاضرند در جای جای سرزمین اسلامی برای دفاع از مظلومیت و حرم اهل بیت جان فشانی کنند و دشمنان را از این سرزمین ها بشویند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین نمازگزاران را به تقوا و پرهیزگاری دعوت و تاکید کرد : بهترین دستاورد شهدا تقوا است و بهترین چیزی که روح قاسم سلیمانی راضی می کند این است که ببینند ما با تقوا هستیم.
وی با استناد به آیات قرآن کریم که در آنها تاکید شده است که خداوند با انسان های باتقوا است ، افزود : بهترین چیزی که ما می توان تقدیم ارواح شهدا بکنیم تقوا است و دستاورد قاسم سلیمانی ها با تقوا حفظ خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.