پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترور جوانان آملی مصداق بارز جنایت کوردلانه دشمنان و برنامه شوم استکبار است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید عباس حسینی فرماندار ویژه این شهرستان پس از شهادت دو تن از شهروندان آملی در حمله تروریستی شب گذشته، حادثه دردناک و اندوهبار حمله تروریستی علیه شهروندان آملی و شهادت مظلومانه دو جوان از شهرستان آمل علی فاضلی و هادی چاکسری را مصداق بارز جنایت مذبوحانه و کوردلانه دشمن دانست.

وی افزود: این اقدام ناجوانمردانه مصداق بارز جنایت مذبوحانه و کوردلانه دشمن به عنوان بخشی از برنامه و توطئه شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی علیه شهروندان ایرانی است تا توسط عوامل تروریستی، تکفیری وهابی آتش ناامنی را در سطح کشور شعله‌ور کرده و به اهداف پلید خود که برهم زدن امنیت و آرامش مردم و شهروندان است، دست پیدا کنند.

فرماندار ویژه آمل یادآور شد: جبهه کفر و دروغ که امروزه با سلاطین دروغین رسانه‌ای تلاش می‌کند با سیاه‌نمایی و القای یاس و ناامیدی به پیوند ناگسستنی مردم با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب ضربه بزند، برای جبران عدم همراهی مردم دست به عملیات تروریستی بزدلانه‌ای زده ولی غافل از آنکه رسواتر از همیشه در چشم جهانیان اهداف پلید و ددمنشانه خود را نشان داد.

حسینی گفت: اینجانب شهادت دو جوان رشید از شهرستان آمل را خدمت ملت بزرگ ایران و مقام معظم ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار و شهید پرور استان مازندران و شهرستان آمل، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: بی‌گمان این حادثه تلخ عزم و اراده ملت فهیم و انقلابی کشورمان را در پیمایش مسیر روشن فتح قله‌های افتخار تحت زعامت امام المسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای ( مدظله‌العالی) مستحکم‌تر خواهد کرد.

 /۸۶۰۱۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.