پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک نیمه‌سنگین مقطعی در محور کندوان

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد نیمه‌سنگین مقطعی خودروها در مسیر ورودی محور کندوان و پرحجم شدن تردد خودروها در محورهای سوادکوه،  هراز و کیاسر هستیم. 

وی افزود:  معمولا روزهای پایانی هفته شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال هستیم که این موضوع موجب ترافیک سنگین خودروها روز جمعه در محورهای شمال می‌شود. 

رئیس پلیس راه مازندران  درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران، بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است. 

جهان‌تاب در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه محور کندوان پایان هفته جاری یک‌طرفه می‌شود، تصریح کرد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان طی پایان هفته جاری نیز در دستور کار قرار دارد که درصورت افزایش حجم ترافیک و با تصمیم پلیس این محدودیت اعمال می‌شود. 

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است. 

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: رانندگان برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند. 

 /۸۶۰۳۴/ح


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.