پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک سنگین در جاده‌های ورودی مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، رئیس کارشناس مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ترافیک در کندوان در دو مسیر در محدوده مکارود تا سه راهی مرزن‌آباد سنگین ، پل زنگوله، تونل کندوان و سیاه‌بیشه تا ولی‌آباد سنگین و در باقی مسیر نیمه سنگین گزارش شده‌است.

مهدی غلامیان افزود:در حال حاضر ترافیک دیگر محورهای مواصلاتی مازندران در محور هراز، مسیر جنوب به شمال در منطقه تونل وانا ، پیچ پرن تا سه راهی چلاو ، گزنگ ، پلور تا لاسم و پلیس راه بائیجان سنگین است و در باقی مناطق نیمه سنگین تا سنگین است.

به گفته او تردد در محور کیاسر در محدوده تاکام و گلرد سنگین و در باقی مسیر نیز نیمه سنگین است.

غلامیان ترافیک در محور ساری به نکا را نیمه سنگین وپرحجم توصیف کرد.

وی همچنین تردد خودرویی در محور سوادکوه در محدوده شهری زیراب و پل سفید را پرحجم عنوان کرد و گفت: به دلیل مه گرفتگی و بارندگی در این محور رانندگی با ارامش توصیه می شود.‌کارشناس مدیریت راه راهداری مازندران با اشاره به اینکه براساس گزارش های ترافیکی استان های تهران و البرز تعداد قابل توجه‌ای خودرو در حال حرکت به سمت مازندران هستند، افزود: پیش بینی می شود ساعات آینده مردم و مسافران در جاده‌های مازندران با ترافیک سنگین و کندی تردد مواجه شوند.

وی خروجی استان های البرز و تهران به سمت مازندران را با ترافیک سنگین گزارش کرد و از مردم و مسافران خواست که برای تردد در محورهای مازندران حتما با تلفن گویای ۱۴۱ تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه های استان با خبر شوند.

غلامیان همچنین تاکید کرد: بر اساس میزان حجم ورودی مسافران به استان و همزمانی با تعطیلات تاسوعا و عاشورا و بعد از ان تعطیلات اخر هفته، برای عصر سه شنبه و جمعه پیش رو نیز ترافیک سنگین در محورهای مازندران به خصوص هراز و کندوان پیش بینی می شود.

پلیس راه کشور همچون هفته های گذشته محدودیت های ترافیکی را برای مازندران که استان پرسفر کشور به شمار می اید اعلام کرده است تا از این طریق بخشی از گره های ترافیک این مسیرها برطرف شود. هوای شهرها و محورهای مواصلاتی استان مازندران هم اکنون ابری همراه با بارش های پراکنده برای برخی مناطق است. حدود ۱۱۰ کیلومتر از مسیرجاده ارتباطی هراز از آمل به تهران در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

حدود نیمی از مسیر حدود ۱۷۰ کیلومتری جاده کرج – چالوس جزو حوزه استحفاظی شهرستان چالوس است.

/۱۸۹۹/۹۹۱۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.