پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک در جاده کیاسر به دلیل حجم زیاد خودروها سنگین است

رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: ترافیک در محور کیاسر به‌دلیل حجم زیاد خودروها سنگین است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، جعفر محمدنژاد دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: ترافیک در محور کیاسر به‌دلیل حجم زیاد خودروها سنگین است.

 

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک محور هراز به صورت نیمه‌سنگین است، اضافه کرد: در محورهای فیروزکوه و کندوان مشکل خاصی وجود ندارد و ترافیک به صورت عادی و روان است.

 

محمدنژاد یادآور شد: با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۵ آبان ماه از ۱۵ کیلومتری مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه اعلام شده است.

 

وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

 

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.