پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم طرح نظارت و بازرسی از نانوایی‌های مازندران تا پایان نوروز

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، بازدید تیم‌های ویژه نظارت و ارزیابی از عملکرد نانوایی‌های استان در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۲ به‌منظور افزایش رضایت‌مندی شهروندان و مسافران استان از شهرهای غرب استان آغاز شد.

عباسعلی وفایی‌نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه ۸۸۰ تن سهمیه آرد فوق‌العاده نوروزی تخصیصی به نانوایی‌ها جهت مصرف خانوار است، اظهار کرد: در این بازدیدهای که با رویکرد نظارت بر نحوه مصرف سهمیه آرد فوق‌العاده نوروزی و اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در استان مواردی ازجمله نصب بنر کشیک نوروزی، تراکنش‌های متعارف، رعایت ساعت پخت، تعطیلات خودسرانه، رعایت بهداشت فردی و محیط، وضعیت وزن چانه و سایر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به آغاز اجرای طرح هوشمند شناورسازی سهمیه آرد نانوایی‌ها در کشور براساس بررسی تراکنش‌ها انتظار می‌رود نانوایان با عملکرد درست و مثبت و انجام تراکنش‌های متعارف از مزایای این طرح شامل ۱۰درصد افزایش سهمیه و پاداش ۳۰ درصدی بهره‌مند شوند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تصریح کرد: باتوجه به رصد و پایش تراکنش‌ها در سامانه درصورت هرگونه مغایرت درعملکرد و عدم رعایت ضوابط ابلاغی، سهمیه واحدهای خبازی به‌صورت هوشمند تعدیل خواهد شد.

وفایی‌نژاد در پایان گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی از نانوایی‌های استان تا پایان ایام نوروز ادامه خواهد یافت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.