پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تخریب ۴ ویلای غیرمجاز در نور

0

دادستان عمومی و انقلاب نور از تخریب چهار ویلای غیرمجاز در بخش بلده شهرستان نور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، قنبر قنبری با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این ویلاها مجموعاً بیش از ۳۲ میلیارد ریال ارزیابی شده، اظهار کرد : با توجه به اینکه اقدام قبلی جهت تخریب چهار ویلای غیرمجاز در روستای تاکر بخش بلده، به جهت مقاومت مالک محقق نشده بود، در تاریخ  ۹۸/۶/۲۶  بعد از حدود بیش از دو ماه با هماهنگی نیروی انتظامی و حضور دادستان و ریاست دادگستری شهرستان و همچنین فرماندهی منطقه انتظامی و ۱۲۰ مامور در محل و با دو دستگاه لودر اقدام به قلع و قمع ویلاهای مذکور شد.

وی تصریح کرد: متخلف با وصف تخریب دیوارها در سال گذشته، مجددا اقدام به تکمیل کامل ویلاها کرده و آنها را به تعدادی از اشخاص واگذار کرده بود.

دادستان عمومی و انقلاب نور ارزش هر یک از ویلاها را بیش از هشت میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: به جهت استحکام ساختمان‌ها عملیات تخریب بیش از پنج ساعت طول کشید.

قنبری خاطرنشان کرد: در همان تاریخ به اتفاق رئیس حوزه قضایی، دادستان و رئیس منابع طبیعی شهرستان در شرکت شن سازان هراز که حکم قلع و قمع اعیانی‌های آن به جهت ساخت و ساز در خارج از محدوده پروانه انجام شده بود در محل حاضر شده و با انتقال مالکیت کل اعیانی از سوی شرکت محکوم علیه به منابع طبیعی جهت بهره‌برداری لازم از سوی شرکت محکوم علیه موضوع موقتا حل و فصل شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.