پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تحقق بودجه ۴۰ میلیارد و یکصد میلیون تومانی سالانه شهرداری چالوس

0

ایسنا/مازندران شهردار چالوس از تحقق بودجه ۴۰ میلیارد و یکصد میلیون تومانی شهرداری چالوس با تلاش و پیگیری کارکنان شهرداری و حمایت اعضای شورای شهر در سال ۹۸ خبر داد.

جعفر ردایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات موثری که طی یک سال اخیر و به‌خصوص سال ۹۸ برای عمران و آبادانی شهر چالوس و جلب مشارکت مردم انجام شد، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری کارکنان شهرداری چالوس و حمایت اعضای شورای شهر، بودجه ۴۰ میلیارد و یکصد میلیون تومانی شهرداری چالوس در سال جاری محقق شد.
وی با بیان اینکه این اقدام برای نخستین بار در بین شهرداری‌های استان صورت گرفت، تصریح کرد: متمم بودجه به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جهت تصویب به شورای شهر ارسال شد.
شهردار چالوس خاطرنشان کرد: در متمم بودجه به آسفالت معابر شهر، بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور، بازگشایی جاده ساحلی، اجرای برید عرضی رودخانه چالوس جهت مهار سیلاب، تکمیل پیاده رو سازی خیابان رادیو دریا، هدایت آبهای سطحی در محلات شهر و تکمیل رینگ دو شهری توجه ویژه شده است.
 ردایی تاکید کرد: افزایش اعتبارات عمرانی و کاهش هزینه های جاری و غیر ضروری در متمم بودجه مورد لحاظ قرار گرفته است.
وی یادآور شد: جلب مشارکت عمومی و هماهنگی ارکان شهرداری، شورای شهر و فرماندار شهرستان چالوس همچنین سالم سازی امور و تسریع در فعالیت های اداری و عمرانی و حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی از جمله عواملی بوده که موجب شد شهرداری چالوس اولین و تنها شهرداری استان در تحقق بودجه قبل از پایان آذرماه سال جاری شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.