پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تامین زیرساخت نواحی صنعتی مهم‌ترین رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران

0

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: تامین زیرساخت نواحی صنعتی مهم‌ترین رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران است.

سید مصطفی موسوی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: پروژه‌های عمرانی در راستای تکمیل و تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی و باهدف ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به بخش تولید و صنعت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تامین زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی را یکی از مهم‌ترین رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران دانست و افزود: پروژه‌های عمرانی بر اساس نیاز و برنامه عملیاتی مصوب و تدوین‌شده شهرک‌ها، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی گفت: عملیات اجرایی ۷۴ پروژه عمرانی با هزینه بالغ‌بر ۲۱۰ میلیارد ریال، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال اجرا است.

موسوی یادآور شد: پروژه‌های زیرسازی و آسفالت، گازرسانی، شبکه روشنایی، بهره‌برداری و نگهداری تصفیه‌خانه فاضلاب، ایستگاه تقلیل فشار گاز، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با تأکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی در کنار توجه به کیفیت اجرای طرح‌ها خاطرنشان کرد: هدف از توجه به ‌سرعت و کیفیت پروژه‌ها، رسیدن به ارتقا سطح خدمات به سرمایه‌گذاران که مهم‌ترین وظیفه و رسالت شرکت شهرکهای صنعتی که همان خدمات‌رسانی بوده، است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.