پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیایید با هم دعا کنیم …

خدایا شفایش بده به شفای خودت و مداوا کن با دوای خودت و عافیت بده با عافیت خودت به حق امام کاظم علیه السلام که این دختر ، کنیز توست و دختر غلام توست.

3

 

چهاردانگه های عزیز، هم وطن ایرانی:

 

در این شبها که شبهای بسیار پر فروغ و ارزشمندی است برای تمامی اهالی آسمان و همه در سوگ پیامبر مکرم اسلام (ص) و نوه ی بزرگوار ایشان حضرت مام حسن مجتبي (ع) و حضرت علي ابن موسي الرضا (ع) هستند، چقدر رنج آور و دردناک است که در گوشه ای از این جهان سراسر مادیات و تملقات دنیایی، مادری از روستاي قلعه سری از شدت درد هایش سرخم کرده باشد و ما فقط نظاره گر این صحنه باشیم و از آنها طلبی نداشته باشیم. اگر نتوانیم کمک مادی به این مادر کنیم می توانیم از یگانه دختر پیامبر که چشم هایش از سوگ پدر و فرزند مظلومش اشک بار است بخواهیم که واسطه فیضی شود تا این مادر طعم شیرین فیض الهی و نعمت سلامتی به واسطه بی بی زهرای مرضیه را بچشد و به شکرانه ي نعمت سلامتی همچون گذشته سر تعظیم به درگاه حق تعالی فرود آورد.

 

بیایید باهم دعا کنیم که این مادر هر چه زودتر شفا یابد. از جدم امام موسی کاظم علیه السلام ملتمسانه می خواهم واسطه ما و بی بی و خداوند متعال شود.

 

اللَّهُمَّ اشْفِها بِشِفَائِکَ وَ دَاوِها بِدَوَائِکَ وَ عَافِها بِعَافیَتِک بالامام الکاظم (علیه السلام) فَإِنِّها أمَتُکَ وَ بِنتُ عَبْدِکَ.

 

خدایا شفایش بده به شفای خودت و مداوا کن با دوای خودت و عافیت بده با عافیت خودت به حق امام کاظم علیه السلام که این دختر ، کنیز توست و دختر غلام توست.

 

3 نظرات
  1. کیاسری متعصب می گوید

    بسم الله الرحمن الرحيم يا منزل الشفا و يذهب الداء صل علي محمد و اله و انزل علي وجهي الشفاء .ان شالله آمین.

  2. امیر حسین می گوید

    اللهم صل علی محمد و آل محمد ….. اللهم اشف کل مریض (مخصوصاً مریض منظور)…. اللهم صل علی محمد و آل محمد ان شاءالله بزودی به دوران شاد زندگیش برگرده….. آمین براشون سلامتی رو از خدای مهربان آرزو میکنم
    امن يجب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء امن يجب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء

  3. اشرف نژاد می گوید

    أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ

    با آرزوی شِفای همه بیماران و بیمار سفارش شده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.