پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیانیه تبلیغات اسلامی شهر کیاسر در محکومیت اهانت به قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص)

تبلیغات اسلامی بخش چهاردانگه و شهر کیاسر با صدور بیانیه ای، توهین‌های سخیف و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه و سوزاندن مصحف نورانی ‫قرآن کریم در سوئد را محکوم و بر هوشیاری ملت‌های مسلمان در خصوص انگیزه واقعی اینگونه اقدامات تاکید کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، تبلیغات اسلامی بخش چهاردانگه و شهر کیاسر با صدور بیانیه ای، توهین‌های سخیف و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه و سوزاندن مصحف نورانی ‫قرآن کریم در سوئد را محکوم و بر هوشیاری ملت‌های مسلمان در خصوص انگیزه واقعی اینگونه اقدامات تاکید کرد.

در بیانیه تبلیغات اسلامی شهر کیاسر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَهً لِلْعَالَمِینَ

اسلام دین رحمت و پیامبر اسلام حضرت ختمی مرتب محمد مصطفی صلی الله علیه و آله نماد رحمت و عطوفت در برابر مردم است. چه بسیار نمونه های لطف و مهربانی ایشان نسبت به عموم مردم در تاریخ ذکر شده است. پیروان پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و رهروان راستین اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله همواره با الگوگیری از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله رحمت و برادری را برای همه انسان های عالم به ارمغان آورده اند.

توهین‌های سخیف و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه و سوزاندن مصحف نورانی ‫قرآن کریم در سوئد، نمونه‌هایی از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی عصر حاضر است. اعتقاد راستین مسلمانان در این است که اهانت به یکی از انبیای الهی، مانند اهانت به تمام پیامبران و بی حرمتی به قرآن کریم، بی حرمتی به تمامی کتب پیامبران الهی است.

حرکت رذیلانه و ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام و کتاب مقدس و آسمانی قرآن عظیم توسط نشریه ای فرانسوی، فضای منفوری را ایجاد کرد و هر صاحب دردی را برآن می‌دارد تا به روشنگری پرداخته و این اقدامات اهانت آمیز و رذیلانه را سم‌زدایی و محکوم کند.

تبلیغات اسلامی بخش چهاردانگه شهر کیاسر این اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو و هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را به شدت محکوم نموده و ضمن هشدار به آمریکا و رژیم صهیونیستی و نوکران آنها در منطقه یادآور می شود که ملت‌های مسلمان بویژه مردم شریف ایران در مسائل این منطقه‌ی حسّاس، هوشیار بوده و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.