پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بودجه شهرداری رامسر به ۶۳ میلیارد تومان رسید

0

هادی حلاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح پروژه‌های شهرداری رامسر در سال ۹۹ پرداخت و گفت: در بازگشایی خیابان ۱۶ متری قائمیه یک قطعه زمین در تملک باقی مانده است که با نظر کارشناس سه نفره از کوچه قاسم رمکی به سمت غرب بازگشایی خواهد شد.

حلاجیان تصریح کرد: احداث پل چهارم (پردسر) در رودخانه صفارود با پنج میلیارد تومان اعتبار استانی و پنج میلیارد تومان اعتبار داخلی با تعیین پیمانکار در مرحله مناقصه است.

وی درباره ادامه روند احیای باغ ۳۳ هکتاری خاطر نشان کرد: اقدامات خوبی در باغ انجام و طرح نهایی احیای باغ ۳۳ هکتاری توسط میراث به شهرداری ابلاغ خواهد شد و طبق ضوابط میراثی روند احیای آن عملیاتی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر گفت: همچنین برای روان سازی ترافیک با احداث لاین دوم پل چپرسر اقدام خواهد شد که در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار است.

وی افزود: احداث پارک محله در سه مکان پرجمعیت رامسر عملیاتی می‌شود و ادامه پیاده رو سازی ازمیدان امام تا میدان انقلاب و همچنین خیابان شهید بهشتی انجام خواهد شد و اجرای نورپردازی در سطح شهر جهت روشنایی و زیبا سازی جز برنامه‌های سال جدید است.

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر درباره اقدامات شهرداری و شورای شهر در بخش زباله تصریح کرد: قرارداد پنج ساله با یک شرکت تفکیک از مبدا انجام شد و سرمایه گذار دو میلیارد تومان برای پردازش زباله و نصب دستگاه نقاله هزینه خواهد کرد و با تفکیک از مبدا و پردازش زباله در یک پروسه زمان بندی شده حجم زباله‌های قابل دفن به کمترین حد ممکن می‌رسد.

وی درباره اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی گفت: هدایت آب‌های سطحی در بلوار معلم و شرکت تعاونی رمک در اولویت سال جاری قرار دارد.

هادی حلاجیان درباره احداث ساختمان در ساحل لیدو تصریح کرد: این زمین توسط بنیاد به اشخاص فروخته شد و ارتباطی به شهرداری رامسر ندارد.

وی کل بودجه سال ۹۹ شهرداری رامسر را ۶۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان ۴۸ درصد اعتبارات جاری، ۳۶ درصد اعتبارات عمرانی و ۱۶ درصد تعهدات قطعی سنواتی است.

کد خبر 4916553
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.