پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره برداری از ۶۴ پروژه طی هفته دولت در نکا

0

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالجواد توحیدی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح از دولت سه طرح خدماتی- درمانی با اعتبار بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و احیای کارخانه آسفالت در نکا افزود: بیش از ۶۴ پروژه طی هفته دولت با اعتبار یکصد و ۱۳ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار نکا شاخص‌ترین پروژه‌های هفته دولت را سردخانه و انبار مرکبات، تولید لیموترش و مرغ گوشتی، آسفالت چاله‌پل، مسکن محرومان، مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین، اجرای پایش تصویری و کلنگ‌زنی پل سوم بر روی نکا رود برشمرد.

این مقام مسئول جذب ۵۶ درصدی اعتبارات را در شهرستان و پیشی گرفتن نسبت به سایر شهرستان‌ها را نشان از تحرک و مدیریت مناسب مدیران این شهرستان یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیران با برنامه ریزی و مدیریت اصولی به دور از عملکرد جزیره‌ای با همکاری و مساعدت زنجیره‌ای فعالیت کنند قطعاً اثرگذار و سبب رونق و جهش تولید خواهد بود

رقیه صفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در حاشیه بهره برداری از طرح‌های خدماتی- درمانی شهرستان نکا اظهار کرد: ۱۱۲ پروژه عمرانی، خدماتی، درمانی، کشاورزی و بهداشتی در سه شهرستان منطقه شرق مازندران افتتاح و به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد ۱۰۰ پروژه افتتاح و ۱۲ طرح کلنگ زنی می‌شود.

وی اضافه کرد: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها هزینه و فرصت شغلی برای ۳۸۰ نفر در شهرستان‌های نکا، بهشهر وگلوگاه فراهم می‌شود.

کد خبر 5009564
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.