پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسیج، پروژه‌های عمرانی کیاسر را ساماندهی می‌کند

فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه کیاسر با اشاره به واگذاری پروژه های گردشگری بخش چهاردانگه ساری به بسیج، گفت: بسیج پروژه های عمرانی کیاسر را ساماندهی می کند.

3

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، سرگرد پاسدار سلمان حمزه ای در گفت وگو با تسنیم، اظهار کرد: در انجام پروژه‌های عمرانی باید از ظرفیت‌های سپاه و بسیج  چهاردانگه ساری استفاده کنیم.

 

وی، بسیجیان را بهترین گزینه برای اجرای پروژه های عمرانی و گردشگری در بخش چهاردانگه ساری اعلام کرد و گفت: با به‌کارگیری از بسجیان در احداث پروژه های گردشگری می توان  به مشکلات بیکاری و اقتصادی  بخش محروم سرو سامان دهیم.

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه کیاسر با بیان اینکه بسیجیان افرادی متدین و ولایت مدار هستند، افزود: باید از ظرفیت بسجیان بخش چهاردانگه ساری برای احیای جاذبه های گردشگری در منطقه چهاردانگه استفاده کنیم.

 

حمزه ای بیان کرد: با ساماندهی مناطق گردشگری بخش چهاردانگه می توانیم امنیت اخلاقی را برای گردشگران و توریست در منطقه فراهم کنیم.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون امنیت مناطق گردشگری برای مسافران در بخش چهاردانگه ساری فراهم نیست، افزود: واگذاری مناطق گردشگری به بسیجیان منطقه می توانیم شاهد امنیت اخلاقی در منطقه باشیم.

 

3 نظرات
  1. کاربر می گوید

    اصلا نیازی نسیت

  2. رحیم می گوید

    “با استفاده از بسیجیان میتوان به مشکلات بیکاری و اقتصادی سر و سامان داد” مفهوم نیست! بسیجی میخواد سر کار بره! منظور اینه! بعد مشکل اقتصادی چطوری حل میشه؟

  3. رضا می گوید

    در کیاسر کدام پروژه گردشگری داریم که حداقل در دست احداث باشد خبری نیست جاده نداریم هر روز شاهد تصادف هستیم یا همان زیر ساختار بعد پروژه گردشگری صحبت میکنیم بله اگر طرح احداث پارک یا شهر بازی بود و کنارش یک رستورتن قشنگ که خانواده ها میامدند و روز خوبی را سپری میکردن عالی بود اما این اراده در استان وجود ندارد ما یک متولی استانی قوی میخواهیم که نداریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.