پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسیج سازندگی تمامی گلزارهای تک مزار مازندران را ساماندهی می‌کند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ پاسدار غلامرضا شریعتی امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته بسیج با گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در اوایل انقلاب به فرمان معمار کبیر با تعبیر ارتش 20 میلیونی در واقع ایجاد بسیج مقتدر و مردمی مستضعفان را شکل داده است.

وی افزود: امروز با گذشت دو دهه از ارتحال معمار کبیر انقلاب، هر روز بر دامنه وسیع بسیج مقتدر افزوده و بسیج مردمی توانسته الگوی کشورهای اسلامی منطقه شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه بسیج سازندگی با هدف به‌کارگیری از مشارکت مردم در جهت رفع گرفتاری‌های مردم در اقصی نقاط کشور ایجاد شده است، تصریح کرد: رسالت سازمان بسیج سازندگی، سازماندهی نیروهای مردمی و به‌کارگیری آنها در عرصه جهاد، تلاش و سازندگی است.

شریعتی با بیان اینکه در مازندران فعالیت سازمان بسیج سازندگی به 18 سال رسیده است، افزود: سازمان بسیج سازندگی مازندران اکنون یک سازمان پیشرو در کشور معرفی شده و همواره مورد تقدیر مسئولان عالی سپاه قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه همزمان با هفته بسیج امسال 150 گروه جهادی مشمول ارائه خدمات در حوزه فرهنگ و آموزش، اشتغال، بهداشت و درمان و عمران را در مناطق محروم استان صورت خواهند داد، افزود: این رزمایش خدمات‌رسانی در هفته بسیج به صورت نمادین اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه 35 واحد مسکن محرومان را در هفته بسیج امسال به نیازمندان اعطا خواهیم کرد گفت: اعتبار ساخت این بناها با بودجه سپاه و کمیته امداد تامین شده است.

شریعتی با بیان اینکه افتتاح 50 یادمان شهدای تک مراز را همزمان با هفته بسیج امسال داریم، افزود: 100 مزار تک مزار باقی‌مانده استان را در دهه فجر امسال تکمیل کنیم.

شریعتی با اشاره به اینکه پنجشنبه هفته جاری جشنواره عسل را با هدف معرفی نمایشگاه توانمندی‌های بسیجیان فعال در این حوزه در شیرگاه مازندران برگزار می‌شود گفت: مراسم افتتاحیه این رویداد عصر پنجشنبه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه نمایشگاه واحدهای تولیدی محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان را در ساری افتتاح می‌کنیم افزود: 25 واحد کارگاه‌های تولیدی مورد حمایت بسیج سازندگی را همزمان با هفته بسیج در مازندران افتتاح می‌کنیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.