پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسیج باطل‌السحر همه فتنه‌ها است/ اغتشاشات اخیر جنگ جهانی ترکیبی بود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه ساری با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: اغتشاشات اخیر و در مقابل فداکاری‌های نیروها را می‌توان شبیه سحر ساحران و باطل السحر حضرت موسی (ع) دانست.

وی گفت: نکته نخست اینکه دشمنان سحر خود را انجام دادند نگاه را عوض کردند، همان‌گونه که در فضای مجازی نظام ایران را سرنگون شده، نشان دادند، این همان سحر است که چشم‌ها همه جذب شد و ساحران هم نگاه مردم را به خود جلب کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: نکته دوم اینکه مردم به وحشت افتادند دچار ترس و خوف شدند که هدف دشمن در این فتنه‌ها بوده همانند اینکه اینهایی که انسان‌ها را می‌کشند و داعشی‌ها هم گردن می‌زنند می‌خواهند مردم را به وحشت بیندازند، در حالی‌که نمی‌فهمند مردم در مقابل فتنه‌گری‌ها هیچ‌گاه نخواهند ترسید.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه یکی از باطل‌السحر امام راحل این بود، افزود: امام راحل بودند که مردم به صحنه انقلاب آوردند و مردم را سهام‌دار و دست‌اندرکار نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

وی با تاکید بر اینکه امام بزرگوار نه تنها خودش باطل السحر بود بلکه باطل‌السحرهایی را خلق کرد، خاطرنشان کرد: یکی از باطل‌السحرها حضور مردم و دیگری بسیج است، در واقع بسیج؛ باطل‌السحر همه فتنه‌ها خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: باید بگوییم هنوز بسیج وارد میدان نشد این اغتشاش‌گران و آشوب‌گران بدانند فعلا سحر است هنوز نوبت باطل‌السحر نشده بسیج همان عصای موسی و باطل‌السحر است که اگر وارد میدان شود همه این آشوب‌ها را جمع می‌کند.

محمدی‌لائینی ادامه داد: البته شاید نیاز به حضور بسیج نیست، نیروهای انتظامی پرتوان، نیروهای امنیتی، سپاهیان، سربازان گمنام کاملا بساط را جمع کردند ولی اگر نیاز شود بسیج باطل‌السحر بسیار موفقی است.

وی اظهار کرد: الان این فتنه‌ها همان ساحران هستند که دارند ریسمان‌ها و بندهای خودشان را در میدان اغتشاشات به حرکت و جولان درمی‌آورند؛ ۴۷ کشور و ۱۱ سرویس جاسوسی بزرگ با یک میلیون فراخوان تجمع پشت سر اغتشاشات هستند که می‌توان اغتشاشات دو ماه اخیر را یک جنگ جهانی ترکیبی باید به حساب آوریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یاداور شد: دشمنام بالاخره ریسمان‌ها و بندهایی زیادی را وارد میدان آوردند و فکر کردند می‌توانند نظام مقتدر جمهوری اسلامی را که به حمایت امام زمان متکی است، از بین ببرند درحالی‌که نمی‌توانند لطمه‌ای به کشور وارد کنند.

محمدی‌لائینی بیان کرد: همان‌گونه که امام راحل باطل‌السحر بودند، مردم ما نیز باطل‌السحر هستند و در چنین شرایطی با وجود جنگ جهانی ترکیبی جذب دشمن نشدند و اگر لازم باشد یکپارچه علیه اغتشاش‌گران وارد میدان می‌شوند همانند راهپیمایی روز ۱۳ آبان که حماسه دیگری آفریدند.

وی با گرامیداشت روز پرستار، روز مجلس و روز نیروی دریایی طی هفته پیش‌رو، افزود: همه این مناسبت‌ها با بسیج گره خورده است، اولا حضرت زینب (س) که نماد و سمبل یک بانوی بسیجی بودند و جامعه پرستاران نیز به ویژه در شرایط کرونایی روح و تفکر بسیجی جامعه را به خلق حماسه واداشته و بسیاری از آنان شهید راه سلامت شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: نیروی دریایی هم با روحیه بسیجی توانست آن توانمندی خود را نشان دهد و شهید مدرس هم یک بسیجی پرشور، پرحرارت و مظهر مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی‌های رضا خان بوده است که از مجلسیان و نمایندگان که در راه خدمت به مردم و باز کردن گره‌های قانونی و بروز کردن آیین‌نامه‌ها و مقررات تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

محمدی‌لائینی یادآور شد: روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با سربلندی در برابر نیروی دریایی عراق بیش از دو ماه اجازه نیروی دریایی عراق نداد و تمام نیروها از بین رفتند و بعد آمریکا ناوهای خود را به جنگ آورد البته از آن روز تا الان نیروی دریایی متفاوت شده است.

وی در پایان گفت: یاد مرگ در انسان تحول ایجاد می‌کند و انسان همانند شهید باطن دنیا را می‌بیند و به سمت بدی سوق نمی‌یابد، در واقع فراموش کردن مرگ سرآغاز همه دنیاپرستی و زشتی‌ها است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.