پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسته خبری پلیس| از توقیف خودروی حامل چوب قاچاق تا کشف مواد محترقه

0


 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی ۲ عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران با هماهنگی مرجع قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی از این افراد ۸ هزار و ۳۱۵ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه بویژه در روزهای پایانی سال به جد برخورد می‌کند.

وی همچنین از شهروندان خواست برای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی بگیرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در این زمینه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

*کشف بیش از 5 هزار عدد مواد محترقه در قائم‌شهر 

مهدی خادمی فرمانده انتظامی قائم شهر از کشف ۵ هزار و ۶۶۲ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد محترقه توسط فردی در شهرستان قائم‌شهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، وی را در حین توزیع مواد محترقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهم ۵ هزار و ۶۶۲ عدد انواع مواد محترقه به ارزشی بالغ بر ۴۰ میلیون ریال کشف شد.

خادمی در پایان از برخورد قاطع پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

*کشف بیش از ۳ هزار عدد مواد محترقه در فریدونکنار 

حسن هاشم‌پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از کشف بیش از ۳ هزار عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی و پیشگیری از بروز حوادث چهارشنبه آخر سال، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان فریدونکنار به اجر درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 3 عامل تهیه و توزیع انواع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آنان در مجموع ۳ هزار و ۴۰۰ عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

هاشم‌پور با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در روزهای پایانی سال خبر داد.

وی در پایان با هشدار به آن دسته از افرادی که قصد برهم زدن نظم و آسایش عمومی را دارند، یادآور شد: افرادی که با تحرکات نابهنجار، ایجاد رعب و وحشت و استفاده از ترقه‌های غیرمجاز بر امنیت و سلامت همگانی افراد جامعه خدشه وارد کنند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

 

*۴ تن چوب جنگلی قاچاق در نکا کشف شد

قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از توقیف یک خودرو نیسان با ۴ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودرو نیسان حامل چوب قاچاق، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود : ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی خودروی نیسان در یکی از محورهای کوهستانی، آنرا توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از خودروی نیسان، تصریح کرد :ماموران انتظامی راننده خودروی نیسان را پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل دادند.

عزیزی از مردم خواست برای جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز از جنگل در صورت مشاهده افرادی که اقدام به قاچاق فرآورده‌های جنگلی و منابع طبیعی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 /۸۶۰۴۱




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.