پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری ۴۶۰ برنامه در هفته دفاع مقدس محمودآباد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محمودآباد در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس و روز حماسه و مقاومت باید از دلیرمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای نسل امروز بیان کرده تا جوانان و نوجوانان این نسل از رشادت‌هایی که رزمندگان داشتند با خبر شده و بدانند که برای این خاک چه مجاهدت‌هایی صورت گرفت.

وی گفت: منظور برای گرامیداشت این مجاهدت‌ها در سطح شهرستان ۴۶۰ برنامه کلی با محوریت ۵۰ برنامه شاخص را داشته که در بخش‌های مختلف برگزار خواهد شد.

ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: در اولین روز هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با همکاری اداره ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد عنوان کرد: در این هفته به بیان تبیین چرایی بزرگداشت هفته دفاع مقدس پرداخته و دلیل خصومت و دشمنی با انقلاب را توسط افراد آگاه در این حوزه برای نسل جوان گفته می‌شود تا بدانند که استکبار جهانی و با چه روش هایی دشمنی خودش را بر علیه ملت ایران ابراز کرده است.

وی تاکید کرد: اهداف انقلاب و آرمان‌های ما در سایه مبارزه با ظلم و ستم،استکبارستیزی، اسلام ناب،دفاع از مظلوم باید در این هفته برای همه مردم خصوصا نسل جوان بازگو کرد.

ابراهیم نژاد تصریح کرد: ما دو برنامه یادواره شهدا را در این هفته در برنامه‌ها داریم که یکی در روز جمعه گرامیداشت شهدای منطقه سوراخ مازو بوده و دیگری روز شنبه اول مهر ماه که برنامه شهرستانی هست در شهر سرخ رود با سخنرانی حجت الاسلام الحیدری از همسنگران حاج قاسم سلیمانی اهل کشور عراق برگزار شد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این هفته برگزاری مانور امنیت پایدار با اجرای گشت رضویون، تور ایست و بازرسی،رژه خودرویی و فضا سازی محیطی و پروژه خدمت‌رسانی به مردم در بخش آبرسانی است.

ابراهیم‌نژاد در پایان گفت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس ما برنامه اعزام راویان رزمنده دفاع مقدس در سطح مدارس شهرستان را داریم تا برای دانش‌آموزان از رشادت‌ها و خاطرات رزمندگان و چرایی دفاع مقدس بگویند که ما کجا بودیم و الان در چه سطحی از امنیت و اقتدار قرار داریم و نشست‌های عفاف و حجاب و برنامه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی به همراه ویزیت رایگان توسط پزشکان و تجلیل از سربازان وظیفه از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

پایان پیام/۸۶۰۳۸/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.