پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری گفتمان دینی با موضوع سواد رسانه ای در چهاردانگه

مسئول فرهنگی نمایندگی تبلیغات اسلامی کیاسر از برگزاری گفتمان دینی با موضوع سواد رسانه ای در کیاسر با حضورحجت الاسلام سید ولی هاشمی استاد گفتمان دردبیرستان امام حسن مجتبی (ع) این شهر خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی نمایندگی تبلیغات اسلامی چهاردانگه، محمد رضا ابراهیمی روز سه شنبه ۱۵ آذر  ماه سال ۹۵ از برگزاری گفتمان دینی با موضوع سواد رسانه ای با حضورحجت الاسلام سید ولی هاشمی استاد گفتمان در دبیرستان امام حسن مجتبی (ع)  دهستان گرماب چهاردانگه خبر داد

 

در این گفتمان دینی حجت الاسلام سید ولی هاشمی افزود:  سواد رسانه ای  مثل یک رژیم غذای است که هوشمندانه مراقب است که چه موادی مناسب  هستند و چه موادی مضر؟ چه چیزی را باید مصرف کرد و چه چیزی را نه؟

 

استاد گفتمان دینی نمایندگی تبلیغات اسلامی چهاردانگه تصریح  کرد: سواد رسانه ای  می تواند  به مخاطبان  رسانه بیاموزد که از حالت انفعالی  و مصرفی خارج شده و به معادله متقابل  و فعالانه ای  وارد شوند که در نهایت به نفع  خود  آنان باشد. سواد رسانه ای کمک می کند تا ازسفره رسانه به گونه ای هوشمندانه  و مفید بهره مند شد

 

 شایان ذکر است در این گفتمان به سوالات مطرح شده از سوی دانش آموزان توسط استاد گفتمان پاسخ داده شد

 

یاد آور می شود به  سه نفر از دانش آموزان حاضر در جلسه که به سوالات  استاد گفتمان  پاسخ کامل  دادند  هدایائی به رسم یادبود از سوی این نمایندگی  اهداء شد.

 

copy-of-img_0003-1419 copy-of-img_0019-9250 copy-of-img_0022-8622

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.