پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری کمپین اهدا و تبادل کتاب به شیوه‌ای متفاوت در بابل

0

یک مؤسسه خیریه اقدام به برگزاری کمپینی ۵ روزه جهت اهدا و تبادل کتاب در شهرستان بابل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، دکتر امین پاشا امیری، مدیر عامل مؤسسه خیریه یار مهربان توضیح داد: در این کمپین که از ۲۲ اردیبهشت آغاز شده است یک اتومبیل ون که به شکل جالبی طراحی شده است در ایستگاههای مختلف در شهر بابل و بخش‌های اطراف آن اقدام به دریافت کتب اهدایی نیکوکاران می‌کند.

نیکوکاران نیز می‌توانند از بین کتاب‌های موجود در محل کاروان کتاب، کتابی را به عنوان هدیه از طرف کمپین بردارند.

این کمپین که تا فردا (۲۶ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت، تاکنون با استقبال قابل توجه مردم شهرستان بابل مواجه شده است. همچنین ناشرین مختلف کتاب‌های کمک آموزشی و سایر کتاب‌ها، با اهدای کتاب از این کمپین حمایت کرده‌اند.

هدف اولیه این کمپین، حمایت از دانش آموزان و دانشجویانی است که به کتاب‌های اهدایی نیاز دارند. همچنین این کمپین به دنبال گسترش فرهنگ مطالعه و اهدا و تبادل کتاب در جامعه است.

راه‌های مشارکت در این کمپین شامل اهدای کتب آموزشی و کمک آموزشیِ مفید برای دانش آموزان و دانشجویان رشته‌ها و مقاطع مختلف و همچنین اهدای کتب معتبر و مفید، در زمینه‌های مختلف برای عموم مردم است.

البته نیکوکاران می‌توانند با هدف تهیه کتب مناسب در راستای اهداف مؤسسه خیریه یار مهربان، اقدام به پرداخت وجه مورد نظر به حساب این خیریه کنند.

کتب اهدایی توسط خیریه یار مهربان به کتابخانه مدارس، به ویژه مدارس مناطق محروم و مناطق آسیب دیده از سیل‌های اخیر و همچنین به کتابخانه دانشگاه‌ها، کتابخانه‌های عمومی و سایر مکان‌هایی که امکان استفاده بهینه از کتاب‌ها در آنها وجود دارد تقدیم خواهد شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.