پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در روستای وری

به همت نمایندگی تبلیغات اسلامی چهاردانگه کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در مسجد حضرت صاحب الزمان(،ج) روستای وری برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی نمایندگی تبلیغات اسلامی چهاردانگه، محمد رضا ابراهیمی روز شنبه ۵ تیر ماه ۹۵ از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با همکاری هیئت امنای مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای وری و با حضور سرهنگ صابر مظلومی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساری و عموم مردم و جوانان خبر داد.

 

در این جلسه آموزشی شرکت کنندگان با موضوعات آموزشی مطرح شده از سوی سرهنگ مظلومی کارشناس اعزامی،  شامل آشنایی با اشکال مختلفت مواد مخدر، علائم و عوارض مصرف آن، ارتباط والدین با فرزندان، چگونه در فرزند خود عزت نفس ایجاد کنیم آشنا شدند.

 

مسئول فرهنگی نمایندگی تبلیغات اسلامی چهاردانگه هدف از برگزاری این جلسه را ضرورت پیشگیری و اطلاع‌رسانی و آگاه سازی جوانان و عموم مردم در خصوص مضرات اعتیاد و مواد مخدر عنوان کرد.

 

شایان ذکر است در این جلسه که بیش از ۱۵۰  نفر ازخواهران و برادران حضور داشتند، انواع مواد مخدر و عوارض سوء آن توسط کارشناس اعزامی معرفی شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.