پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری همایش تجلیل از برترین های منطقه (مدیران و معلمان حائز رتبه های برتر کشوری و استانی )

همایش تجلیل از برترین های منطقه چهاردانگه (مدیران و معلمان حائز رتبه های برتر استانی و کشوری ) با حضور آقای شادمان، معاون هماهنگی و رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و هیأت همراه، رییس و معاونین آموزش و پرورش منطقه و مدیران مدارس و مجتمع ها در منطقه برگزار گردید.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در راستای اجرای برنامه های ستاد پروژه مهر، همایش تجلیل از برترین های منطقه (مدیران و معلمان حائز رتبه های برتر استانی و کشوری) با حضور آقای شادمان، معاون هماهنگی و رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و هیأت همراه، رییس و معاونین آموزش و پرورش منطقه، مدیران مدارس و مجتمع ها، در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ در منطقه برگزار گردید.

 

۱-IMG_7841-1

 

شادمان، در این همایش ضمن تشکر از فرهنگیان اداری و آموزشی منطقه گفت: از اینکه شما همکاران محترم نسبت به وظیفه معلمی احساس مسئولیت نموده و با سعی و کوشش خود توانستید رتبه های برتر منطقه و استان را کسب نمایید تقدیر و تشکر داریم .

 

وی ادامه داد؛ به معلمی خودمان افتخار نموده و عشق می ورزیم و معلمی را شغل ندانسته بلکه شعور می دانیم.

 

وی پروژه مهر را برای مهیّا کردن مدارس جهت استقبال دانش آموزان عزیز و شروع سال تحصیلی مهم دانسته و گفتند: ما باید با مدیریت درست و صحیح بر منابع انسانی و… تجهیز و شاداب سازی فضاهای آموزشی محیط را برای حضور هرچه بهتر دانش آموزان فراهم سازیم .

 

شادمان ادامه داد؛ باید از ظرفیت هفته پیوند و اولیاء و مربیان برای رفع مشکلات بهره جست.  

 

در ادامه مراسم جوایز برترین ها اهدا شد. سپس معاون هماهنگی اداره کل با همراهی رییس و معاونین اداره منطقه از دبیرستان شبانه روزی زینبیه بازدید به عمل آورده و مراسم با اقامه نماز جماعت و پذیرایی پایان یافت.

 

IMG_7791-6

IMG_7878-10

IMG_7779-3

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.