پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری نخستین جلسه هماهنگی استانداری و شورای نگهبان مازندران برای انتخابات

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی ظهر امروز در نخستین جلسه مشترک هماهنگی انتخابات سال جاری بین مسؤولان ستاد انتخابات و دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال جاری اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور یازدهم اسفند ماه امسال در مازندران برگزار خواهد شد.

وی انتخابات را مهمترین پروژه سیاسی کشور در سال جاری دانست و افزود: دولت سیزدهم تمامی امکانات خود را برای برگزاری پرشور این انتخابات بکار خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر مسؤولیت خطیر فرمانداران در این ارتباط افزود: تلاش برای رفع موانع احتمالی مشارکت گسترده مردم در انتخابات مسؤولیت سنگین فرمانداران بعنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌های استان است.

سلگی با اشاره به تلاش معاندان برای دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت عمومی در انتخابات اظهار کرد: با تمهید بسترهای مشارکت فعال و پرشور مردم در انتخابات توطئه معاندان و استکبار جهانی در این زمینه خنثی خواهد شد.

وی شرکت در انتخابات را حق مردم دانست و افزود: برای تحقق این مهم امید بخشی به مردم از سوی تمامی فعالان سیاسی و فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با تاکید بر تعامل در سایه قانون از سوی مجریان و ناظران انتخاباتی افزود: وزارت کشور در اجرای دقیق قانون انتخابات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: مشارکت گسترده مردم و مجریان قانون در برگزاری شکوهمند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری برگ دیگری از تاریخ زرین افتخارات جمهوری اسلامی ایران را ورق خواهد زد.

سلگی در این جلسه که مسؤولان  دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری و روسای کمیته های مربوطه حضور داشتند، با تاکید بر لزوم اجرای دقیق دستورالعمل‌های وزارت کشور در زمینه انتخابات، دستورات لازم برای هماهنگی در اجرای قانون انتخابات در فرمانداری‌های مازندران را صادر کرد.

در این جلسه حجت‌الاسلام زکوی رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در مازندران با تاکید بر اهمیت انتخابات در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، لزوم توجه به الزامات قانون انتخابات و راهبردهای نظارتی برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را خاطرنشان کرد.

وی با تاکید بر نقش موثر مردم در عرصه‌های پیشرفت و بالندگی، لزوم ایجاد هماهنگی و تعامل قانونمند در بسترسازی برای حضور پرشور گروه‌های مختلف مردم در عرصه انتخابات را ضروری دانست.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.