پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مسابقه دو استقامت ویژه پسران در چهاردانگه

در روز گذشته ( سه شنبه 29 مهر 1393 ) به مناسبت هفته تربیت بدنی، یک دوره مسابقه دوی استقامت، ویژه پسران سه مقطع تحصیلی با حضور 45 نفر دانش آموز ( به تفکیک مقاطع ) در منطقه چهاردانگه برگزار شد.

4

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در روز گذشته ( سه شنبه 29 مهر 1393 ) به مناسبت هفته تربیت بدنی، یک دوره مسابقه دوی استقامت، ویژه پسران سه مقطع تحصیلی با حضور 45 نفر دانش آموز (به تفکیک مقاطع) در منطقه برگزار شد.

 

در پایان این مسابقات جوایز نفرات برتر هر مقطع طی مراسمی با حضور حجه الاسلام والمسلمین تیموری، امام جمعه محترم بخش چهاردانگه (شهر کیاسر)، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه، مسئولین شهر کیاسر، مدیران و دبیران تربیت بدنی منطقه به آن ها اهداء شد.    

 

در این مراسم، حجه الاسلام والمسلمین تیموری، امام جمعه محترم بخش چهاردانگه(شهر کیاسر)، ابتدا درگذشت آیت ا… مهدوی کنی را به مردم ایران و جامعه شیعیان تسلیت گفتند؛ ایشان ضمن با اهمیت دانستن ورزش، کسانی را نیرومند ترین و شجاع ترین افراد دانستند که بتوانند بر هوای نفس خود غلبه کنند؛ پس معلم ورزش باید در فضای شاداب و پر نشاط کلاس خود علاوه بر ساختن تن و سلامت جسم دانش آموز،به ساختن جان و روح او نیز توجه کندچراکه مهمترین مسابقات، مسابقه ی غلبه بر هوای نفس است.

 

News

4 نظرات
  1. عباس اسلامی کیاسری می گوید

    ایکاش گزارشتان کامل بود. حواشی مسابقه مانند سخنان امام جمعه را با جزئیات بیان کردید ولی نام نفرات برتر، مسافت مسابقه و زمان طی شده توسط نفرات برتر را ذکر نکردید.
    …………………………………………………………
    پايگاه خبري چهاردانگه ساري: آقاي دكتر اسلامي سلام و درود، اين خبر از روابط عمومي اداره آموزش و پرورش چهاردانگه نقل شده است و در اين سايت هم جزئياتي از اين مسابقه درج نشده است. ان شاء الله سعي مي كنيم تا نتايج و جزئيات اين مسابقات را در پايگاه خبري چهادانگه ساري منتشر كنيم.

  2. 4دانگه ایی می گوید

    سلام چراعکسها رونمیزارین فقط بلدین از تصادف عکس بزارین
    حداقل انگیزه میشه

    1. هيمن می گوید

      سلام. شايد با اين حوادث و عكسا فكري براي اين جاده معروف به مرگ بينديشند!!

  3. حامدی می گوید

    باسلام کاش اسامی افراد رو وارد میکردین
    ……………………………………..
    پایگاه خبری چهاردانگه ساری: جناب حامدي عزيز، این خبر از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه نقل شده است و در این سایت هم جزئیاتی از این مسابقه درج نشده است. ان شاء الله سعی می کنیم تا نتایج و جزئیات این مسابقات را در پایگاه خبری چهادانگه ساری منتشر کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.