پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم جشن عاطفه ها در مدارس منطقه چهاردانگه+ تصاویر

همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها امروز ۸ مهر ۱۳۹۴ در مدارس منطقه چهاردانگه برگزار شد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مراسم جشن عاطفه ها به منظور ترویج فرهنگ انفاق، صدقه، احسان، نهادینه کردن این فرهنگ در نوجوانان و نونهالان و کمک به دانش آموزان نیازمند، همزمان با سراسر کشور، امروز چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ در ۶۰ مدرسه منطقه و به طور نمادین در مدرسه ابتدایی فردوسی کیاسر با حضور حجه الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه  چهاردانگه و دیگر مسئولین بخش و شهر کیاسر برگزار شد.

 

IMG_8989-10

در این مراسم حجه الاسلام والمسلمین تیموری، این جشن را یک جشن دینی و ملی خواند که به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در سراسر کشور برگزار می شود. امام جمعه کیاسر، با استناد به آیات کلام الله مجید، احادیث و شیوه زندگی معصومین به بیان فضیلت و اهمیت انفاق پرداخت و از آن به عنوان اسوه حسنه یاد کرده و آن را با ارزش دانست.

 

حجه الاسلام والمسلمین تیموری، بخشندگی را از اوصاف خداوند دانسته و گفت: خداوند بخشنده است و هر بخشنده ای را دوست دارد و بهترین یادگار برای هر انسان در این کره خاکی عملکرد نیک و نام نیک است.

 

وی همچنین از دانش آموزان و مسئولین که در این امر خداپسندانه شرکت کردند قدردانی نمود. این مراسم شامل: قرائت قرآن، سرود، مقاله و…بود و درپایان کلیه مدعوین همگام با دانش آموزان هدایای خود را در صندوق انداختند.

IMG_dxfv9010-2

IMG_8992-11

1 نظر
  1. azad می گوید

    چقدر خوب می شد که میزان جمع آوری هدایا از این عمل خداپسندانه مشخص می گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.