پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه

جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور حجه الاسلام والمسلمین تیموری، امام جمعه محترم شهر کیاسر و دیگر مسئولین منطقه تشکیل شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور حجه الاسلام والمسلمین تیموری، امام جمعه محترم شهر کیاسر و دیگر مسئولین منطقه تشکیل شد.

 

آقای امینی بخشدار منطقه در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور حجه الاسلام والمسلمین تیموری، امام جمعه محترم شهر کیاسر و دیگر مسئولین منطقه تشکیل شد، همه اعضای جلسه را به همکاری و مشارکت با آموزش و پرورش جهت پیشبر برنامه های آن دعوت نمودند.

 

ایشان گفتند: همه ما مسئولین باید جهت پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش و رسیدن به اهداف والای آن دست در دست هم دهیم؛ چون آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه فرهنگ و در حقیقت  ریشه اصلی رشد و شکوفایی استعداد های کشور است و باید به این مجموعه بیشتر توجه شود؛ همه ما مدیون آموزش و پرورش هستیم و باید دقت کنیم تا در این امر کوتاهی نداشته باشیم.

 

حجه الاسلام و المسلمین، تیموری امام جمعه محترم منطقه چهاردانگه (شهر کیاسر) در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه که با حضور مسئولین و دیگر اعضای شورا تشکیل شد؛ ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدا… الحسین(ع) و یاران با وفایش، اعضای جلسه را دعوت به همفکری و همدلی، در راستای نیل به اهداف نظام  تعلیم و تربیت نمودند.

 

ایشان به بیان اهداف قیام کربلا پرداختند و گفتند: هدف امام حسین(ع) و خاندان و یاران با وفایش از قیام، امر به معروف و نهی از منکر بوده است و در مسیر رسیدن به هدف خویش درس مبارزه با ظلم، مقاومت و ایستادگی، شهامت و شهادت را به همه جهانیان آموختند.

 

وی همچنین به نقش خانواده در تربیت فرزندانی عاشورایی و انقلابی اشاره نمودند و بیان داشتند که آموزش و پرورش باید در مسیر آموزش خانواده ها و کشاندن آن ها به این مسیر نیز تلاش نماید.

 

jalese

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.