پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بخش چهاردانگه

روز گذشته ۹ آبان ۱۳۹۴ جلسه ی تودیع و معارفه ی فرمانده انتظامی بخش چهاردانگه برگزار شد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، روز گذشته ۹ آبان ۱۳۹۴ جلسه ی تودیع و معارفه ی فرمانده انتظامی بخش چهاردانگه برگزار شد.

 

در این جلسه ی معارفه که با حضور حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه ، سرهنگ امامقلی دوستدار جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ساری و مسئولان این بخش برگزار شد، از زحمات سرگرد راعی فرمانده پیشین این سمت تقدیر و همچنین سروان هوشنگ بابایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی بخش چهاردانگه معارفه شد.

 

حجت الاسلام تیموری طی سخنانی در این جلسه امنیت مطلوب و آسایشی که در کشور وجود دارد را مرهون انقلاب و نیروهای فداکار همیشه حاضر در صحنه مانند بسیج ، سپاه ، نیروی انتظامی و ارتش و سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست.

 

سروان هوشنگ بابایی فرمانده جدید انتظامی بخش چهاردانگه ساری، مسئله انتظامی و قضایی را دو وظایف مهم پلیس دانست و گفت: نیروی انتظامی باید نظم و امنیت را  در جامعه فراهم سازد.

 

وی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در منطقه به همدلی و مشارکت مردم و ادارات بخش نیاز است، تصریح کرد: با همدلی و همسویی در بخش می‌توان زمینه امنیت مطلوب را برای اهالی منطقه فراهم کرد.

 

سرهنگ امامقلی دوستدار جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: امنیت نقش مهمی در زندگی مردم دارد. با تامل و همکاری بین اعضای شورای اسلامی، دهیاران و اهالی منطقه  با نیروی انتظامی می‌توانیم ضریب امنیت را در بخش ارتقا دهیم.

 

قابل ذکر است سرگرد راعی فرمانده پیشین انتظامی بخش چهاردانگه به سمت جانشینی فرمانده انتظامی سوادکوه منصوب شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.