پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاري همایش مشترک مدیران متوسطه منطقه چهاردانگه و دودانگه

همایش مشترک مدیران متوسطه و مجتمع های آموزشی و پرورشی منطقه چهاردانگه و دودانگه با حضور آقای نظری معاون آموزش متوسطه مازندران و هیئت همراه و رؤسا و معاونین ادارات آموزش و پرورش مناطق چهاردانگه و دودانگه در دبیرستان شبانه روزی زینبیه شهر کیاسر برگزار گردید.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، همایش مشترک مدیران متوسطه و مجتمع های آموزشی و پرورشی منطقه چهاردانگه و دودانگه با حضور آقای نظری معاون آموزش متوسطه مازندران و هیئت همراه و رؤسا و معاونین ادارات آموزش و پرورش مناطق چهاردانگه و دودانگه در دبیرستان شبانه روزی زینبیه شهر کیاسر برگزار گردید.

 

در این نشست که با حضور مسؤولین استان و رؤسای آموزش و پرورش چهاردانگه و دودانگه و معاونین این ادارات و مدیران برگزار شد، آقای نظری معاون آموزش متوسطه مازندران با ذکر نام، یاد و خاطره علما و شهدا و شعرای منطقه را گرامی داشت و سپس با اشاره به سخنان گوهر بار مولا علی (ع) اصل زندگی انسان را بندگی دانست نه چیز دیگر؛ چه خوب است طوری عمل نماییم که آیندگان از ما به نام دادگران نام ببرند.

 

وی کار آموزش و پرورش را پرداختن به جزئیات و توجه به کیفیت دانست تغییر  را آغاز و فلسفه هر حرکت نام برد و بیان داشت باید بپذیریم همه چیز در حال تغییر است و لازمه تغییر باز تعریف مجدد دانش آموز، مدرسه، معلم و اجتماع است. ایشان در ادامه گفت: توجه به فرهنگ، ایمان واعتماد به نفس لازمه کار معلمی است، آموزش توأم با فرهنگ است.

 

مدرسه موجود زنده است، ممکن است روزی بیمار شود تنها طبیبی که می تواند به مداوای آن بپردازد معلم است معلم باید با آگاهی از اهمیت کار خود نقش خود را بدرستی ایفا نماید.

 

معاون  آموزش متوسطه مازندران از اجرای سند تحول بنیادین به عنوان رسالت مدیران نام برد و بیان نمود برنامه های سند باید همیشه در چشم انداز باشد تا بتوانیم به جامعه ای دانا محور برسیم که کارش بر اساس علم و ارزش و اخلاق است و در آن همه در تولید علم و اندیشه سهیمند.

 

آقاي مسعودیان زاده رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در این نشست که در حضور مسؤولین استان و رییس آموزش و پرورش دودانگه و معاونین ادارات و مدیران برگزار شد ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از زحمات همکاران، در بیان انتظارات گفتند: رقابت دانش آموزان مدارس عادی مناطق کمتر توسعه یافته با دانش آموزان مدارس خاص شهرستان های برخوردار در کنکور امری مشکل است،انتظار است در سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان، دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته مورد توجه قرار گیرند.

 

مسعودیان زاده گفت: عدم ماندگاری همکاران و رفت و آمد های هر روزه آنان و تقاضای انتقالی بیش از حد همکارن غیر بومی مشکلات عدیده ای برای منطقه ایجاد کرده است برای رفع این امر، «بومی گزینی» تنها راه علاج این مشکل است که باید در گزینش نیرو برای منطقه مورد توجه مسؤولین قرار گیرد.

 

وی با اشاره به معلمان مخلص، کوشا و صادقی که در منطقه هستند افزود تنها با کوشش و تلاش و پشتکار این عزیزان می توان بر مشکلات فائق آمد و سال تحصیلی موفقی را رقم زد.    

 

لازم به ذکر است در پایان این همایش با تشکیل کلاس های کارگاهی با موضوع:«بررسی طرح و برنامه های سال تحصیلی 94-93 و بیان حدود انتتظارات» با حضور مسؤولین از استان ادامه یافت. 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.