پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاري همايش پياده روي كياسر بدون حضور مسئولان و صدا و سيما

در اين همايش عليرغم دعوت و هماهنگي هاي صورت گرفته در مورد حضور مسئولين شهرستاني و استاني و نمايندگان مجلس تعداد بسيار كمي از اين مسئولين در همايش حضور يافتند.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، همايش بزرگ پياده روي خانوادگي كياسر به همت شهرداري و شوراي اسلامي شهر كياسر امروز ( 16 خرداد 1393 ) با شكوه تمام و با حضور پر شور مردم خونگرم چهاردانگه و شهر كياسر و مهمانان برگزار شد.

 

در اين همايش عليرغم دعوت و هماهنگي هاي صورت گرفته در مورد حضور مسئولين شهرستاني و استاني و نمايندگان مجلس تعداد بسيار كمي از اين مسئولين در همايش حضور يافتند.

 

احمد سعادتمند، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، امروز در حاشیه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهر کیاسر اظهار کرد: از برپایی همایش های پیاده روی خانوادگی در شهرها و روستاهای استان استقبال می کنیم.

 

وی افزود: کیاسر دارای جاذبه ها و استعدادهای منحصر به فردی از حیث ورزشکاران و توسعه ورزش های قهرمانی و همگانی است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر توجه دولت به توسعه ورزش در مناطق محروم، تصریح کرد: به زودی نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر کیاسر راه اندازی می شود.

 

شهردار کیاسر نیز در این همایش با بیان اینکه امیدواریم این همایش بزرگ زمینه‌ساز چندین برنامه ملی و فراملی در شهر کیاسر شود، افزود: قول می دهم تا سال آینده چهره شهر کیاسر را دگرگون کنم.

 

خلیل الله انتظاری، برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی را عامل ایجاد شور و نشاط اجتماعی دانست و افزود: حضور خانوادگی در همایش پیاده روی از رشد روزافزون ورزش های همگانی در جامعه حکایت دارد.

 

وی با بیان اینکه شهر کیاسر با وجود زیبایی‌های خاص خود هنوز ناشناخته باقی مانده است، گفت: این رخداد بزرگ ورزشی فرصتی تاریخی برای شناساندن ظرفیت‌های این شهر است.

 

شهردار کیاسر، جذب گردشگر و سرمایه‌گذار را از رهاوردهای همایش پیاده‌روی در آینده نزدیک برای شهر کیاسر اعلام کرد.

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، اين همايش در حالي برگزار شد كه انتظار مي رفت با حضور پر شور و غير منتظره اي كه مردم داشتند مسئولين هم همگام با آنها در اين همايش با توجه به قول هايي كه در اين زمينه داده بودند حضور پيدا كنند، ولي متاسفانه امروز جز برخي از مسئولان شهرستاني و شهر كياسر مسئول ديگري در اين همايش شركت نكرد كه واقعاً از اين بابت جاي گلگي از آنها دارد.

 

با توجه به هماهنگي ها و پيش بيني ها و قول هايي كه در مورد پخش مستقيم اين همايش از برنامه ي صبح و نشاط شبكه ي سوم صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران وجود داشت متاسفانه اين گروه هم در اين همايش حضور نيافتند تا اين حضور پر شور و عظيم مردم چهاردانگه و شهر كياسر را در اين همايش بزرگ خانوادگي منعكس كنند كه از اين بابت هم مردم و هم مسئولين شهرداري و شوراي اسلامي كياسر اظهار گلگي كرده اند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.