پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاري مسابقه رباتیک استانی با حضور دو دانش آموز کیاسری

مسابقات نادکاپ مازندران در شهرستان ساری و در مجتمع بین المللی دانشگاه آزاد و با حمایت بیش از 16 نهاد از جمله اداره کل آموزش و پرورش، استانداری و پارک علم و فناوری ساری برگزار شد.

0

 

اختصاصي چهاردانگه ساري: به گزارش مجتبي ذوالفقاري، خبرنگار و عكاس پايگاه خبري چهاردانگه ساري، مسابقات نادکاپ مازندران در شهرستان ساری و در مجتمع بین المللی  دانشگاه آزاد و با حمایت بیش از 16  نهاد از جمله اداره کل آموزش و پرورش، استانداری و پارک علم و فناوری ساری برگزار شد.

 

اين مسابقات امروز جمعه ( 7 شهريور 1393 ) در 4 گروه سنی: دوره اول ابتدایی ( اول  الی چهارم ابتدایی) – دوره دوم ابتدایی (چهارم تا هفتم ابتدایی) – دوره اول دبیرستان  و دوره دوم دبیرستان برگزار شد.

 

در اين مسابقات که با حضور 31 شهر استان، امروز در سوله ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، دو دانش آموز کیاسری شركت كرده بودند.

 

خانمها بیتا رضایی و سید کوثر موسوی با ربات فوتبالیست خود در این مسایقه شرکت نموده و با ديگر رقيبان خود به رقابت پرداختند. دانش آموزانی از کیاسر هم به عنوان بازدید کننده در این مسابقه حضور بهم رساندند و در مسابقات فکری شرکت كردند.

 

این مسابقه سالی یک بار در استان برگزار می گردد که در اين دوره شهر ساری ميزبان اين مسابقات بود، برنده این دوره از مسابقات برای مسابقه کشوری که اسفندماه سال جاري در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد معرفی میشود.

 

خانواده های دانش آموزان بسیار از این طرح راضی بوده و این مسابقه را ابزاری برای بالا بردن سطح علمی و فنی فرزندان دانسته و رقابتی صحیح و سرگرم کننده دانستند.

 

براي ديدن تصاوير در اندازه بزگتر روي آن كليك كنيد.

nadcup-mazandaran-bunner

nadcup-mazandaran-12

nadcup-mazandaran-1

nadcup-mazandaran-3

nadcup-mazandaran-4

nadcup-mazandaran-5

nadcup-mazandaran-6

nadcup-mazandaran-7

nadcup-mazandaran-8

nadcup-mazandaran-9

nadcup-mazandaran-10

nadcup-mazandaran-11

nadcup-mazandaran-2بیتا رضایی و سید کوثر موسوی دو دانش آموز كياسري كه با ربات فوتباليست در اين مسابقات شركت كردند

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.