پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برادر شهید بلباسی: جوانان فریب تبلیغات حواشی این روزها را نخورند

0

رسول بلباسی گروه جهادی شهید مدافع حرم بلباسی امروز درباره اغتشاشات اخیر در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه توصیه ما به جوانان این است فریب تبلیغات حواشی این روزها را نخورند، اظهار کرد: تبلیغاتی که دشمن دارد به خورد جوانان ما می‌دهند در فضای مجازی است و حقیقت و دروغش مشخص نیست و کاملا با فضای واقعی متفاوت است.

وی بیان کرد: به‌واسطه فعالیت‌های شهید در بحث موکب و فعالیت‌های جهادی با جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی سروکار داشتیم و داریم و حتی خود شهید هم در زمان برپایی اردوهای جهادی و راهیان نور از جوانی که در مسابقه آفرود به مقام اول دست یافت، دعوت کرد که در اردوهای جهادی شرکت کند و از آن پس آن جوان گروه جمع می‌کرد و در اردوها حضور می‌یافت.

بلباسی ادامه داد: بیشتر جوانانی که در اردوهای جهادی حضور دارند جوانانی با تیپ‌های امروزی هستند و با این اقدامات ثابت کردند انجام کار جهادی به دل است.

وی با تاکید بر اینکه دولت هم باید به خواسته‌های جوانان توجه کنند، خاطرنشان کرد: ما به جوانان افتخار می‌کنیم ولی جوانان باید هوشیار باشند و باید بدانند افرادی که آن سوی مرزها هستند آیا توانستند مشکل جوانان را حل کنند.

این برادر شهید بیان کرد: جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی با همه ابزارهای نوین تکنولوژی دارند کار می‌کنند و مسؤولان می‌توانند از ظرفیت افراد دارای هنر و ایده استفاده کنند که هم تودهنی بزرگی به دشمنان است.

بلباسی یادآور شد: در زمان دفاع مقدس از ۵۰ کشور دنیا اسیر داشتیم که ثابت می‌کند تمام دنیا با کشور ما وارد جنگ شدند و توانستیم به پیروزی دست یابیم و اکنون هم حججی‌ها، بلباسی‌ها،  کریمیان‌ها و قربان‌خانی‌ها هستند و می‌توانند از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند.

وی در پایان گفت: جوانان هم باید سیره و راه و روش شهدا را بخوانند و سعه صدر داشته باشند و ما هم به انان اطمینان می‌دهیم حضورشان تودهنی بزرگی به دشمنان خواهد بود، باید به جوانان بها دهیم تا از پیچ تاریخی عبور کنیم.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.