پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

«بدن دیوانه» در گرمای ۵۰ درجه کارگاه برگزار می‌کند/ ۶ روز در جنوب

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، یاسر خاسب سرپرست چهاردانگه ای گروه تئاتر «بدن دیوانه» که چندی پیش پرفورمنس بداهه «گِل‌رو» را در مناطق سیل‌زده استان‌های خوزستان، فارس، لرستان و گلستان اجرا کرد، درباره جدیدترین برنامه این گروه تئاتری به مهر گفت: از زمانی که پرفورمنس «گِل‌رو» را در مناطق سیل‌زده استان خوزستان اجرا کردم، قول این را دادم که کارگاه‌های آموزشی بدن را با حضور علاقه‌مندان استان برگزار کنم.

وی ادامه داد: با همکاری مؤسسه «نمایش خلاق» که در استان خوزستان فعال است، کارگاه‌هایی را در مناطق امیدیه و ماهشهر برگزار می‌کنیم که این کارگاه‌ها از دوشنبه ۲۷ خرداد در گرمای ۵۰ در جه شروع شد. این کارگاه‌ها به مدت ۳ روز در هر یک از این ۲ منطقه و در مجموع به صورت ۶ روزه برگزار می‌شود.

سرپرست چهاردانگه ای گروه «بدن دیوانه» درباره دلایل انتخاب امیدیه و ماهشهر برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدنظر، اظهار کرد: قصدم این بود که با برگزاری کارگاه‌ها در این ۲ منطقه امکان حضور برای علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه‌ها از شهرها و روستاهای اطراف فراهم شود.

خاسب تصریح کرد: در این مناطق امکانات بسیار کم و محدود است ولی تلاش علاقه‌مندان به تئاتر در آن بسیار قابل توجه و تأثیرگذار است. به دلیل همین تلاش و علاقه، وظیفه خود می‌دانم که در این مناطق کارگاه آموزشی برگزار کنم زیرا باید برای بهتر شدن حال درونی این افراد که در شرایط سختی به سر می‌برند، تلاش کنیم.

کارگردان نمایش‌هایی چون «هدیه مرموز» و «گِل» در پایان درباره اینکه آیا این کارگاه‌ها به اجرای اثری نمایشی ختم خواهد شد یا خیر، یادآور شد: این کارگاه‌ها در قالب آکادمی «حرکت» و فستیوالی که در این زمینه برگزار خواهم کرد، برگزار می‌شود از این رو برگزاری کارگاه‌ها استمرار خواهد داشت و در نهایت بعد از چند دوره برگزاری به تولید و اجرای یک اثر می‌رسیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.