پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازگشایی راه ۱۱۵ روستا در مازندران/ راه ۱۰ روستا همچنان مسدود است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، اسماعیل فولادی امشب در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بازگشایی راه‌های روستایی پس از برف در گفت‌وگویی، اظهار کرد: براثر بارش برف راه ۱۲۵ روستای مازندران در حوزه ارتفاعات شهرستان‌های رامسر، نوشهر، چالوس، آمل، هراز و سوادکوه مسدود شد.

وی افزود: از بین این روستا، راه روستایی ۱۰ روستا بازگشایی نشده که باید تا ساعات آینده باتوجه به حضور عوامل راهداری بازگشایس شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: همچنین تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل امور روستایی استانداری مازندران منعقد شده که در برخی مسیرهای روستایی که امکان تردد خودروهای راهداری نیست با همکاری دهیاران تراکتور برای برف‌روبی و عملیات بازگشایی استفاده شود.

فولادی یادآور شد: باتوجه به امکانات راهداری امکان بازگشایی همه محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی در ساعات اولیه نیست به همین دلیل محورهای اصلی در اولویت قرار دارند.

وی به پیش‌بینی بارش برف سنگین به‌ویژه سوادکوه تا شرق استان اشاره کرد و گفت: توصیه ما به مردم و مسافران این است سفر های غیرضروری را به تاخیر بیندازند و طی پایان هفته جاری از تردد در مسیرهای ییلاقی استان پرهیز کنند.

 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.