پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازنشستگی پیش از موعد هزینه ۴۰۰ میلیاردی برای صندوق اجتماعی دارد

0

به گزارش خبرنگار مهر، علی شیرکانی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سرمایه گذاری‌های خوبی با دارایی صندوق انجام خواهیم داد، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا به عشایرو و روستاییان خدمات شایسته ارائه دهیم.

شیرکانی یادآور شد: با تمام مشکلات در تلاش هستیم تا چتر بیمه را در جامعه گسترش دهیم و دولت به عنوان کارفرما در حال خدمت رسانی به مشمولان است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان کشور با عنوان اینکه خدمت سالمندی، فوت و ازکارافتادگی از جمله خدمات بیمه اجتماعی است، یادآور شد: سعی کردیم در کنار بسته‌های بلندمدت، بسته‌های کوتاه مدت تعریف کردیم و به ۱۵ هزار نفر از اعضای صندوق، تسهیلات آسان و کم بهره ارائه دادیم.

وی ادامه داد: در استان مازندران تاکنون هزار نفر از روستاییان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند و این طرح نیز از جمله خدمات به شمار می‌رود.

شیرکانی عدالت در برداشت از صندوق را از ضرورت‌ها عنوان کرد و گفت: مجموع آورده مالی که تا امروز از مردم و دولت جذب کردیم بیش از شش هزار میلیارد تومان است و سعی شده تا شرکتداری نکنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور درباره اینکه آیا دولت به تعهدات خود به صندوق وفادار است، گفت: در دولت کنونی کار دستوری از ما خواسته نشده است و تنها مسئله دستوری، بازنشستگی پیش از موعد بوده است و با آنکه دولت مخالف آن بود اما امسال با تمام تنگناها برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه بازنشستگی پیش از موعد هزینه ۴۰۰ میلیاردی روی دست صندوق گذاشته است، گفت: با همه تنگناها ردیف‌هایی برای تأمین این اعتبار در نظر گرفته شده است.

شیرکانی درباره بیمه ناجیان غریق گفت: ما برای بیمه کردن این افراد مشکلی نداریم و کارت بیمه‌ای ما اختیاری است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی با بیان اینکه صندوق مازندران جزو ۱۰ استان برتر و خوب قرار دارد، گفت: مازندران از نظر درآمد کشاورزان درآمد بالایی دارد و باید خدمت بیمه به روستاییان گسترش یابد.

کد خبر 4960738
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.