پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازشدن گره کور مشکلات یک جانباز شیمیایی

0

پس از آن که گزارشی با عنوان «به او دست نزن؛ شیمیایی می شوی!» مبنی بر عدم توجه مسئولان مازندران به جانباز شیمیایی فریدونکناری در خبرگزاری ایسنا منتشر شد، مسئولان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بررسی وضعیت این بیمار را در اولویت کاری خود قرار داده و با دستور به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار خواستار بررسی دقیق مشکلات این جانباز شدند.

 احمد هادی نژاد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مشکلات جانباز شعبانی با پیگیری‌های به عمل آمده برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: وام صندوق که این جانباز به دنبال آن بود به وی تعلق گرفت و همچنین ارایه تسهیلات برای اشتغال این جانباز نیز در دستور کار است.

هادی نژاد تصریح کرد: برخی از داروهای این جانباز تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گرفت که اداره کل بنیاد شهید هزینه داروهای غیربیمه ای را با ارائه فاکتور تقبل کرده است.

وی  افزود: مبلغ 600 هزار تومان حق پرستاری برای همسر این جانباز فریدونکناری در نظر گرفته شده است و پی مکاتبات با بنیاد شهید و امور ایثارگران، مقررشد برای فرزند پسر این فرد شغلی مناسب و برای دختر این خانواده نیز 20 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.