پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید دکتر شجاعی و معاون سازمان اقتصادي كوثر از مجتمع دامپروري پشرت

مدير جهادكشاورزي شهرستان ساري از واگذاري مجتمع دامپروري پشرت به مجتمع كشت و صنعت اشراق وابسته به شركت سرمايه گذاري سازمان اقتصادي كوثر و صدور موافقت اصولي احداث واحد گاوداري شيري دو هزار رآسي در مجتمع پشرت ساري خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، طهمورث قاسم نژاد طی گفتگویی از بازدید شجاعي نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و نوروزي معاون سازمان اقتصادي كوثر و هيئتي از نمايندگان استاني و شهرستاني از شهرك دامپروري پشرت خبر داد.

 

وي ادامه داد: اين بازديد در راستاي واگذاري مجتمع دامپروري پشرت به مجتمع كشت و صنعت اشراق وابسته به شركت سرمايه گذاري سازمان اقتصادي كوثر و صدور موافقت اصولي احداث واحد گاوداري شيري دو هزار رآسي در مجتمع پشرت ساري و واگذاري بخشي از زمین ها و تاسيسات و ابنيه به صورت انعقاد قرارداد اجاره به منظور تسريع در ساخت و شروع عمليات اجرايي صورت گرفته است.

 

bazdid

 

در اين بازديد نماينده مجتمع كشت و صنعت اشراق از صدور موافقت تأمين آب به ميزان 31 ليتر بر ثانيه جهت تأمين آب مجتمع اعم از مصرف دام و كشت علوفه خبر داد.

 

همچنین معاون اقتصادي كوثر در  بازديد از مجتمع  کشت و صنعت اشراق گفت:  احداث سوله در زمان بسيار كمي از سوي كارشناسان شركت انجام مي شود و همزمان با واگذاري زمین های علوفه كاري انعقاد قرارداد و انتقال دام از خارج از كشور در زمان بسيار كوتاه صورت مي گيرد.

 

گفتنی است، مقرر شد با توجه به تاكيدات مقامات و هيئت همراه هر چه سريع تر نسبت به شروع عمليات ساختماني و تخصيص منابع و تجهيز كارگاه در محل مجتمع اقدام شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.