پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید دوباره سردار غیب پرور از مناطق سیل زده/ مرمت ۲۶۰ مسکن

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور از مناطق سیل زده سیمرغ اظهار داشت: با همکاری بخش‌های مختلف مانند ائمه جماعت، بسیج و گروه‌های جهادی کار خدمت رسانی در مناطق سیل زده شروع شده است.

وی افزود: مقدار قابل توجهی کمک‌های لوازم خانگی بین سیل زدگان در استان توزیع شده است و این کالاها بین سیل زدگان در بهنمیر و سوادکوه توزیع شده است و امیدواریم در کنار ساخت مسکن، کالاهای مورد نیاز مردم نیز توزیع و تأمین شود.

سرهنگ غلامرضا شریعتی رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه در مجموع ۳۶۱ مسکن برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی توسط بسیج سازندگی احداث می‌شود گفت: تا پایان مردادماه اگر زمین‌ها به موقع تحویل داده شود، جشن ساخت مسکن نیازمندان سیل زده انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۲۶۰ مسکن آسیب دیده سیل زده در شهر کیاکلا در استان مازندران توسط سپاه و بسیج مرمت شده است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مهر، ۷۲ گروه جهادی در منطقه سیل زده اعم از پاسداران لشکر ۲۵ کربلا، پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌ها، طلاب و دانشجویی، ۲۰۰ واحد مسکونی را در نیمه اردیبهشت ماه مرمت و تعمیر کردند.

برای بازسازی هرچه زودتر منازل سیل زده هم ۴۲ گروه جهادی با نام ۴۲ شهید مدافع حرم استان وارد ساخت و ساز خانه‌های سیل زده شدند تا در طول ۹۰ روز کاری و تا پایان تیرماه، کلید خانه‌ها را به مردم سیل زده تحویل دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.