پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید بخشدار چهاردانگه از روستای مزده

اسماعیل امینی بخشدار جهاردانگه از روستای مزده بازدید و با اهالی این روستا پیرامون مشکلات گفت و گو نمود.

0

 

به گزارش عباس رمضانی مزده عکاس و خبرنگار چهاردانگه ساری در روستای مزده، امینی بخشدار چهاردانگه از چشمه های روستا برای تأمین آب آشامیدنی، معدن شن برای بازسازی جاده روستا، مزار شهید طاهری و همچینین از غسالخانه روستای مزده که چندین سال نیمه کاره رها شده بازدید نمود.

IMG_8118

در این بازید بخشدار چهاردانگه با مهندس خلیلی مدیر آبفای روستایی شهرستان ساری، کلانتری مدیر منابع امور آب شهرستان ساری و مهندس نعمت زاده از مشکلات و کمبود آب روستای مزده تلفنی صحبت نمود.

 

با پیگیری اسماعیل امینی بخشدار زحمت کش چهاردانگه از مهندس خلیلی مدیر آبفای روستای شهرستان ساری  500 متر لوله برای تأمین آب آشامیدنی اختصاص داده شد و همچنین مهندس نعمت زاده برای تأمین ادوات ماشین راهسازی قول مساعدت و هفته آینده با ایشان در رابطه با این موضوع نشستی داشته باشند.

 

بخشدار چهاردانگه با بیان اینکه اولویت اصلی آب آشامیدنی روستای مزده می باشد افزود دهیار روستای مزده در مدت یک هفته اقدامات اولیه لازم را انجام دهد و پیگیر این موضوع باشد.

 

همچنین از طرف امینی بخشدار چهاردانگه مقرر گردید با دهیار و اعضای شورای روستای مزده پیرامون مشکلات روستای مزده جلسه ای برگزار گردد.

 

امیدواریم با حضور بخشدار زحمت کش و مردمی چهاردانگه در روستای مزده مشکلات این روستا از قبیل آب آشامیدنی و جاده های روستا برطرف شود.

 

لازم به ذکر است با پیگیری اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه مسیر جاده ای روستای های سادات محله و مزده در حال بازسازی می باشد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.