پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازارچه خیریه حمایت از نیازمندان مازندران برپا شد + فیلم

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، کمک کردن و یاری رساندن یکی از فرهنگ‌های بسیار خوب و رایج در میان ایرانی‌ها بوده که هر یک با روش‌های مختلف و یا حضور در برنامه‌های متنوع سعی دارند از یکدیگر پیشی بگیرند.

یکی از این برنامه‌ها برگزاری بازارچه‌های خیریه بوده که سال‌ها در میان ایرانی‌ها رواج یافته و   نیز به عنوان استانی با مردمانی نیک اندیش در اجرای آن پیشگام است.

بازارچه ای که سال‌ها  با عطر و طعم غذاهای خانگی در   برپا می‌شود و این بار با تنوعی بیشتر تحت عنوان بازارچه غذاهای خانگی، صنایع‌دستی و کتاب در شهرستان بابلسر برگزار تا گامی مهم در حمایت از بیماران خاص، خانواده بی‌سرپرست و بدسرپرست و بیماران سرطانی برداشته شود.

پوران اسدی مسئول برگزاری بازارچه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: این بازارچه برای دوازدهمین سال متوالی به همت تعدادی از بانوان نیکوکار   در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

وی افزود: این بازارچه دو بار در طول سال برگزار می‌شود و تمام تلاش مجموعه، حمایت از بیماران خاص و سرطانی، خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست و جوانان و دانشجویان نیازمند است.

مسئول برگزاری بازارچه ادامه داد: در این بازارچه محصولاتی نظیر غذاهای خانگی، صنایع دستی و کتاب عرضه می‌شود و تمام عواید حاصل از فروش محصولات برای حمایت از نیازمندان هزینه می‌شود.

اسدی با تاکید بر ایجاد مکانی مناسب برای برگزاری بازارچه خیریه دائمی در سطح شهرستان، گفت: یکی از مشکلات مهم مجموعه نبود مکان مناسب برای برگزاری بازارچه بوده و رفع این مشکل نیازمند حمایت و توجه ویژه مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: با اختصاص یک مکان مناسب برای برگزاری دائمی بازارچه بسیاری از مشکلات این مجموعه برطرف و گام مهمی در مشارکت بیشتر خیران برای حمایت از افراد نیازمند برداشته می‌شود.

گزارش از هومن رمضانیان

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.